Yhteistyökumppanit

Royal Canin kehittää, valmistaa ja myy korkealuokkaisia kissan- ja koiranruokia

Tänä vuonna 50 vuotta täyttäneen Royal Caninin pääkonttori, tuotekehitys- ja tukimuskeskus sijaitsevat Ranskassa. Filosofiamme todellinen ydin on koiran ja kissan hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, sekä eliniänodotteen pidentäminen. Koirien ja kissojen todelliset lajikohtaiset tarpeet ohjaavat tutkimustoimintaamme ja niihin perustuuu myös ruokavalioidemme ravinto-opillinen filosofia. Ainutlaatuinen lähestymistapamme takaa sen, että ruokavalioidemme koostumus on tarkkaan määritetty kissojen ja koirien tarpeiden mukaan. Kissojen ja koirien kunnioittaminen tarkoittaa myös niiden arvostamista omina lajeinaan. Inhimillistämisen sijaan niitä kohdellaan kunnioittavasti ja otetaan huomioon niiden lajikohtaiset tarpeet. ”Tieto ja kunnioitus” on yksi Royal Caninin eettisistä perusperiaatteista.

D&C Dogsport: Koiraharrastajan verkkokaupasta kaikki tarvikkeet lajiin kuin lajiin helposti ja edullisesti!

Tervetuloa tutustumaan laajaan valikoimaan verkkokaupassamme:

Orion Eläinlääkkeet on rakentamassa eläinten hyvinvointia laajalla tuotevalikoimallaan, joka koostuu paitsi Orionin omista, myös laajan partneriverkostomme tuotteista ja sisältää valmisteita sekä eläinlääkärin että eläimen omistajan käyttöön.

Seuraeläimille suunnattuja tuotteitamme ovat mm. reseptivapaat valmisteet koiran ja kissan sisä- ja ulkoloishäätöön sekä Aptus-sarja, joka huolehtii lemmikin hyvinvoinnista aina sen turkista vatsaan ja niveliin saakka.

Orion Eläinlääkkeiden tuotteita on saatavilla eläinlääkäreiltä, apteekeista ja eläintarvikeliikkeistä. Orion on suomalainen yritys.

www.orionvet.fi  www.aptuspet.com  www.bayvantic.fi  www.drontal.fi  www.koiranaanipelko.fi  www.eroonpunkeista.fi
facebook: Orion – Eläinten hyvinvointia rakentamassa
Youtube: Orion Eläinlääkkeet

Agria Eläinvakuutus on Suomen ainoa vain eläinvakuuttamiseen erikoistunut vakuutusyhtiö. Agria on toiminut Suomessa vuodesta 2016 ja Ruotsissa emoyhtiö Agria Djurförsäkring on tarjonnut eläinvakuutuksia jo vuodesta 1890. Agrian tärkein tavoite on luoda turvaa lemmikeille ja ihmisille.

Agrialta löytyy vakuutustuotteita kaikille koiranomistajille: myös kasvattajille ja aktiiviharrastajille. Agria Koirarotuvakuutus on hoitokuluvakuutus vakuutus koiran rodun mukaan, joka korvaa sairauksien ja tapaturmien aiheuttamia hoitokuluja sekä eläinlääkärin lähetteellä määrätyn kuntoutuksen. Alle 4 kk ikäiselle koiralle otettuna Agria Koirarotuvakuutus kattaa lisäksi irtoamattomien maitohampaiden poiston ja erityisehtojen täyttyessä myös nivelsairauksien hoidon, piilevät viat ja purentavian korjauksen ilman karenssia.

Edistämme koirien hyvinvointia ja terveyttä sekä yhteiskunnallista asemaa monin tavoin, muun muassa tukemalla eläinlääketieteellistä tutkimusta, Agria Koirakävely -hyväntekeväisyyskävelyn avulla ja jakamalla tilastotietoa koirien sairauksista rotujärjestöjen käyttöön.

Vakuutusasioissa sinua palvelevat vakuutusedustajamme ympäri Suomen: https://www.agria.fi/ota-yhteytta/agrian-vakuutusedustajat

Asiakaspalvelumme tavoitat arkisin klo 8-18 numerosta 029 1701 080 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@agria.fi

www.agria.fi

Back on Trackilta löydät laajan valikoiman koirien takkeja, petejä, makuualustoja sekä suojia lisäämään koirasi hyvinvointia!

Kaikki Back on Trackin lihas- ja nivelsuojat on valmistettu funktionaalisesta Welltex-kankaasta, jolla on lämpöä heijastava ominaisuus. Pitkäaaltoinen lämpösäteily vilkastuttaa verenkiertoa, jolloin lihakset vetreytyvät ja kykenevät parempaan suoritustehoon. Tuotteet sopivat käytettäväksi vammojen ennaltaehkäisyyn, lihasten tulehdusperäiseen kipuun sekä niveloireisiin.

Showlink Oy on Suomen Kennelliiton 100 prosenttisesti omistama yhtiö, jonka liiketoiminta perustuu neljään tukijalkaan; koiranäyttelypalvelut, tallennus- ja rekisteröintipalvelut, tapahtumapalvelut sekä verkkokauppa. Showlink Oy:n ja Suomen Palveluskoiraliitto ry:n yhteistyöllä on tavoitteena tavoittaa laajemmin koiraharrastajia. Showlink Oy vastaa jäsentuotteiden myynnistä ja varastoinnissa. ShowlinkShop -verkkokaupassa on oma tuoteryhmä Suomen Palveluskoiraliiton jäsentuotteille.

SIVU PÄIVITETTY 19.2.2021

Agria