Palveluskoiratapahtuma 30.5.2019 Vantaa

15.01.2019 ǀ SPKL

Erikoisnäyttely Palveluskoiraliiton roduille ja roduille, joilla on kilpailuoikeus palveluskoirakokeissa, myös pennut 7–9 kk sekä jälkeläisluokka, järj. Suomen Palveluskoiraliitto ry, Dogo Argentino Club Finland ry, Suomen Airedalenterrieriyhdistys ry, Suomen Kaukasianpaimenkoirat ry ja Suomen Suursnautserikerho ry.

Päänäyttely seuraaville roduille: airedalenterrieri, dogo argentino, etelävenäjänkoira, itäeuroopanpaimenkoira, kaukasiankoira, keskiaasiankoira, picardienpaimenkoira, sarplaninac, suursnautserit ja tsekinpaimenkoira.

Arvostelu alkaa klo 10.00. Ilmoittautuminen aukeaa viimeistään viikolla 5. Ilmoittautuminen 16.4. mennessä osoitteella Palveluskoiratapahtuma 2019, PL 50, 02771 Espoo, tai internetissä www.showlink.fi.

Ilmoittautumismaksu 34 €, saman omistajan seur. koirat, pennut ja veteraanit 29 €, yli 10 v veteraanit ilmaiseksi.

Paperi-ilmoittautumisten ilmoittautumismaksut tilille Danske Bank FI13 8000 1801 1749 06, BIC: DABAFIHH, maksuviite 1012.

Ilmoittautumista koskevat tiedot Showlink, info@showlink.fi, ark. 11-17, 09 887 30320, muut tiedustelut Suomen Palveluskoiraliitto, toimisto@palveluskoiraliitto.fi, 050 911 9983.

Palkintotuomarit:

• pitkäkarvainen collie, valkoinenpaimenkoira, cane corso, rottweiler, venäjänmustaterrieri Anita Al-Bachy
  • bokseri, dobermanni, dogo argentino, islanninlammaskoira, lapinporokoira, ruotsinlapinkoira, suomenlapinkoira Juha Putkonen
  • ceskoslovensky vlcak, polski owczarek nizinny, tsekinpaimenkoira, airedalenterrieri, amerikanstaffordshirenterrieri Karel Horak,Tsekki
  • etelävenäjänkoira, itäeuroopanpaimenkoira, kaukasiankoira, keskiaasiankoira Lyudmila Sudarikova, Venäjä
  • hollanninpaimenkoirat (lk, kk, pk), saksanpaimenkoirat, hovawart, sarplaninac, snautserit, suursnautserit Marjatta Pylvänäinen-Suorsa
  • belgianpaimenkoirat, australianpaimenkoira Mark Wibier, Hollanti
  • ardennienkarjakoira, australian töpöhäntäinen karjakoira, australiankarjakoira, australiankelpie, beaucenpaimenkoira, bordercollie, bouvier, brienpaimenkoira, katalonianpaimenkoira, mudi, partacollie, picardienpaimenkoira, pyreneittenpaimenkoirat (lk, pk),serra de airesinpaimenkoira Nina Janger
  • sileäkarvainen collie, appenzellinpaimenkoira, berninpaimenkoira, entlebuchinpaimenkoira, landseer Pirjo Aaltonen
  • chesapeakenlahdennoutaja, espanjanvesikoira, kultainennoutaja, lagotto romagnolo, novascotiannoutaja, portugalinvesikoira Tarja Hovila
  • dalmatiankoira, rhodesiankoira, kiharakarvainen noutaja, sileäkarvainen noutaja, labradorinnoutaja Tiina Illukka.

Ryhmäkilpailut:

• paras pentu Lyudmila Sudarikova
  • paras käyttökoira Juha Putkonen
  • paras kasvattajaryhmä Nina Janger
  • paras jälkeläisryhmä Karel Horak
  • näyttelyn paras Pirjo Aaltonen
  • paras veteraani Marjatta Pylvänäinen-Suorsa.