Palveluskoiraliiton ylimääräinen yhdistyksen kokous 28.6.2023

Palveluskoiraliiton ylimääräinen yhdistyksen kokous

Aika: Keskiviikko 28.6.2023 klo 18.00
Paikka: Keravan Lukion ja aikuislukion auditorio, Keskikatu 5, Kerava

Kokouksessa on etäosallistumismahdollisuus Microsoft Teams -sovelluksella.

Ennakkoon ilmoittautuneiden valtakirjat tarkistetaan etukäteen ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.
Valtakirjojen tarkastus paikan päällä klo 16.00 – 17.30

Ilmoittautuminen:
Kaikkien kokoukseen osallistuvien tulee ilmoittautua etukäteen 13.6.2023 klo 22:00 mennessä.
Ilmoittautuminen tulee tehdä verkossa täytettävällä lomakkeella https://www.lyyti.in/SPKL_kokous2023
Ilmoittautumisvelvollisuus koskee kaikkia osallistujia. Valtakirjat tulee toimittaa ilmoittautumisen yhteydessä ja valtakirjat tarkistetaan ilmoittautumisajan päätyttyä.

Äänestykset toteutetaan sähköisesti. Myös paikan päällä olevien osallistujien tulee varata käyttöönsä laite (älypuhelin, tabletti tai tietokone) äänestämistä varten.

Osallistuminen etäyhteydellä:
1. Kokouksen etäyhteys järjestetään Microsoft Teams-sovelluksella.
2. Kokoukseen osallistumiseksi tarvitset internet-yhteydellä varustetun tietokoneen tai mobiililaitteen (älypuhelin tai tabletti), kaiuttimen tai kuulokkeet sekä mikrofonin.
3. Kokoukseen voi liittyä käyttämällä tietokoneelle tai mobiililaitteelle asennettua Teams-sovellusta tai internet-selaimen kautta (Microsoft Edge tai Google Chrome). Kokoukseen ei voi liittyä puhelimella soittamalla.
4. Äänestys tapahtuu sähköisesti. Äänestykseen käytettävä sovellus ilmoitetaan myöhemmin kokoukseen ilmoittautuneille.
5. Tarkemmat etäkokousohjeet ja linkki kokoukseen toimitetaan myöhemmin ilmoittautuneille.

Kokouksessa käsiteltävät asiat:

1. Kokouksen avaus
2. Kokouksen järjestäytyminen
Kokouksen puheenjohtajan valitseminen
Kokouksen sihteerin valitseminen
Ääntenlaskijoiden valitseminen
Vähintään kahden pöytäkirjantarkastajan valitseminen
3. Kokousedustajien valtakirjojen tarkastus
4. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
5. Esityslistan hyväksyminen
6. Äänestystavan toteaminen
7. Vuoden 2022 toimintakertomus, tilit ja tilintarkastajan lausunto ja tilinpäätöksen vahvistaminen
8. Vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille vuodelta 2022
9. Suomen Palveluskoiraliitto ry:n sääntömuutosesitys
Suomen Palveluskoiraliitto ry:n hallitus esittää Palveluskoiraliiton sääntöjen muuttamista.
Esitys Suomen Palveluskoiraliitto ry:n uudeksi säännöksi
10. Suomen Palveluskoiraliitto ry:n hallituksen esitys Kennelliiton lajiliitoksi hakemisesta
Suomen Palveluskoiraliitto ry:n hallitus esittää, että Palveluskoiraliitto hakee Kennelliiton jäsenyhdistyksen muutosta rotujärjestöstä lajiliitoksi.
11. Muut esille tulevat asiat
12. Kokouksen päättäminen