Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä internetissä. Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton verkkosivuilta.

Ilmoittautumista koskevat tiedustelut arkisin klo 11-14 puh. 050 554 9222 tai e-mail: pktapahtuma@gmail.com
Muut tiedustelut Suomen Palveluskoiraliitto, toimisto@palveluskoiraliitto.fi, p. 050 911 9983

ONLINE-ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittaudu tästä

www.showlink.fi

Ilmoittautumismaksut

Ilmoittautumismaksut 22.4.2022 mennessä:
36 € ensimmäinen koira, saman omistajan seuraavat koirat 30 €
pennut ja veteraanit vet-luokassa 30 €
yli 10 v. veteraaniluokkaan ilmoitettuna ilmaiseksi.

Ilmoittautumismaksut 23.4.-6.5.2022
kaikki luokat ja koirat 45 €
yli 10v. veteraaniluokkaan ilmoitettuna ilmaiseksi.

Huom! Ilmoittautumismaksun alennuksen (saman om. 2 jne koira) saaminen edellyttää kaikkien koirien ilmoittamista yhdellä kertaa. Samaksi omistajaksi tulkitaan ilmoittautumistapahtuman ensimmäiselle koiralle ensimmäiseksi omistajaksi merkitty henkilö. Alennus lasketaan vain täysihintaisista ilmoittautumismaksuista (ei pentujen ja veteraanien maksuista).

Online-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankilla tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä ohjelman antamien ohjeiden mukaisesti. Netti-ilmoittautumisjärjestelmä lähettää AINA vahvistuksen ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen heti ilmoittautumisen kirjauduttua, noin tunnin sisällä ilmoittautumisesta. Jos et saanut vahvistusta sähköpostiisi, vaikka tiliä on veloitettu, ei ilmoittautuminen ole kuittaantunut oikein läpi, jolloin koira ei ole mukana näyttelyssä TAI olet ilmoittanut väärän sähköpostiosoitteen. Jos et saa vahvistusta OTA YHTEYTTÄ HETI sähköpostiosoitteeseen pktapahtuma@gmail.com. Vain vahvistusviestin saaneet netti-ilmoittautumiset voidaan hyväksyä näyttelyyn.

Jos näyttely joudutaan perumaan, pidätetään kuluvähennystä 5 €/palautus (kuluvähennys on palautuskohtainen, ei koirakohtainen).

Muita ohjeita

• Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan.
  • Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty.
  • Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet Suomen lain vastaisesti typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.
  • Antidoping –valvonta: Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING

Agria