Valintakriteerit ja hakeminen FCI Rescue Dogs World Championship 2020-joukkueeseen Romaniaan

08.01.2020 ǀ Pelastuskoiratoimikunta

FCI Rescue Dogs World Championship 2020 pidetään 20.-23.8.2020 Craiovassa Romaniassa

Valintakriteerit ja hakeminen joukkueeseen:

Joukkueeseen valitaan 3 koirakkoa + varakoirakko. Edustusjoukkueeseen valitseminen edellyttää Suomen Kennelliiton jäsenyyttä ja edustuskelpoisuutta. Kennelliiton jäsenyyden tulee olla voimassa jo hakuvaiheessa. Joukkuekilpailun koirakot valitaan porrastetusti siten, että joukkueeseen tulee hakea 31.1.2020 mennessä. Ilmoittautumisajan jälkeen valitaan 4 koirakon kokoonpano, sekä määritetään laji, johon joukkue lähetetään. Valittu joukkue harjoittelee joukkueenjohtajan ohjauksella. Edustusjoukkueeseen hallitus valitsee kokouksessaan 26.6.2020 kolme koirakkoa ja yhden varakoirakon, joukkueenjohtajan puoltoesitys huomioidaan. FCI MM-kilpailun Suomen joukkueeseen halukkaiden koiranohjaajien tulee lähettää hakemus, jossa on koiran ja ohjaajan tiedot, sekä kopio koiran kilpailukirjasta Palveluskoiraliiton toimistolle 31.1.2020 mennessä. Jos koirakolla on tuloksia useammasta lajista, kerro hakemuksessa missä järjestyksessä toivot tulokset huomioitavan.
Hakemukset tulee lähettää sähköpostitse peko@palveluskoiraliitto.fi

Joukkueenjohtaja: Michaela Grönlund

Joukkueen harjoitusten korvauskäytäntö: Hallitus on päättänyt, että valitulle joukkueelle (4 koirakon kokoonpano) ja joukkueenjohtajalle maksetaan oman auton käytöstä 0,20 euroa/km joukkueenjohtajan ohjauksella ennen kilpailua järjestetyistä yhteisistä harjoituksista. Kulukorvaus maksetaan enintään kolmesta harjoittelukerrasta.