Syyskokouskuulumisia

16.11.2020 ǀ SPKL

Tässä muutamia poimintoja kokouspäätöksistä:

Kokouksessa valittiin hallituksen jäseniksi kaudelle 2021–2023 muun Suomen alueelta seuraavat henkilöt: Margareta Enne, Jani Heinilä, Vesa Häkkinen ja Eija Koistinen. Onnitteluja valituille henkilöille.

Jäsenmaksut säilytetään ennallaan: Jäsenmaksu 3,00 euroa / yhdistyksen jäsen - kuitenkin vähintään 60,00 euroa ja enintään 600,00 euroa.

Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021 vahvistettiin. Toimintasuunnitelma tulee luettavaksi Palveluskoiraliiton verkkosivuille.

Palveluskoiraliiton hallituksen esitys Tapio Toivolan kutsumiseksi Suomen Palveluskoiraliiton kunniapuheenjohtajaksi hyväksyttiin yksimielisesti.
Lämpimästi onnea Tapio Toivolalle kunniapuheenjohtajuudesta.

Syykokouksen päätöksistä pääsee lukemaan tarkemmin Palveluskoirat-lehden numerosta 6/2020. Kyseinen lehti ilmestyy ennen joulua.