Rally-tokon SM-kilpailut vuonna 2019 Kuopiossa

20.11.2018 ǀ SPKL

Rally-tokon SM-kilpailut on myönnetty Hukka-Putki ry:lle järjestettäviksi vuonna 2019. Rally-tokon SM-kilpailut järjestetään 17.8.2019 Kuopiossa.

Rally-tokon SM-kilpailujen järjestämisohjetta päivitetään vuodelle 2019. Itse järjestämisohjeeseen ei tule merkittäviä muutoksia. Järjestämisohje julkaistaan alkuvuodesta. SM-kilpailun yksilökipailun valintakriteereitä tullaan muuttamaan niin, että mikäli mestariluokkaan (yksilökilpailun karsinta) joudutaan koirakoita karsimaan, mestariluokkaan ilmoitetulta koiralta lasketaan neljän parhaan hyväksytyn mestariluokan tuloksen summa, joka käytetään karsintapisteinä. Tulosten tulee ajoittua edellisen mestaruuskilpailun jälkeen, mutta ennen ko. SM-kilpailun ilmoittautumisajan päättymistä. Tulosten tulee olla vähintään kahdelta eri tuomarilta. Ks. Rally-tokon SM-kilpailujen osallistumisvaatimukset ja valintakriteerit, 2019.

Lisätietoja: Tytti Lintenhofer, rally-tokotyöryhmän puheenjohtaja, rally-toko@palveluskoiraliitto.fi