Kouluttajaksi pelastuskoirakoulutuksiin?

21.01.2020 ǀ PEKO

Pelastuskoiratoimikunta hakee edelleen ryhmänjohtajia, jotka ovat halukkaita toimimaan PEKO-koulutuksissa kouluttajana. Kouluttajaksi on vaadittu aiemmin SPR:n kautta käyty valmiuskouluttajapätevyys mutta Palveluskoiraliiton alaisten pelastuskoirakoulutusten lisääntyneen kysynnän vuoksi tarvitsemme lisää innokkaita ja osaavia kouluttajia. Kouluttajaksi voi edelleen ilmoittautua Palveluskoiraliiton ryhmänjohtaja, jolla on pätevyys voimassa. Lisäksi tulee huomioida, että pelastuskoiraetsintä B-kurssi vaatii hyvää fyysistä kuntoa.

Mikäli kiinnostuit asiasta niin lähetä siitä tieto Palveluskoiraliiton toimistoon peko@palveluskoiraliitto.fi. Liitä mukaan tiedot mahdollisesta erityisosaamisestasi.

Lue lisää koulutusuudistuksesta, sen tavoitteista, vaatimuksista sekä siirtymäajoista oheisesta liitteestä.