Kooste hallituksen kokouksista 19/2018-4/2019

15.02.2019 ǀ SPKL

Osa Palveluskoiraliiton hallituksen päätöksistä on julkaistu erillisinä tiedotteina Palveluskoiraliiton verkkosivuilla.

Koe- ja kilpailuasiat
PK SM 2019 -kilpailujen ylituomariksi on valittu Tero Oravasaari.

Seuraaville henkilöille on myönnetty luonnetestin koearvostelijaoikeudet: Anne Kuivinen, Marianne Punkki, Marjo Halmiala ja Susanne Mattas.

Hallitus hyväksyi Tampereen Seudun Koirakerho ry:n pyynnön koiratanssin SM-kilpailujen järjestämiseksi Tampereella 26.10.2019.

Kimmo Simula on 20.12.2018 ilmoittanut luopuvansa kaikista tuomarioikeuksistaan.

Ulkomailla järjestettävien MM- ja PM-kilpailujen edustusjoukkueiden varsinaisille jäsenille maksetaan viime vuoden mukaisesti matka-avustusta 100 euroa per jäsen.

Kilpailukiellot
Bouvier Exåress Xtraordinary (FI53766/10) asetettiin kilpailukieltoon kuudeksi kuukaudeksi 29.6.2019 asti kaikissa Palveluskoiraliiton hallinnoimissa koe- ja kilpailulajeissa.

Maalimiesleirit 2019
Maalimiesten kevätleiri järjestetään 30. – 31.3.2019 Hartolassa, Linna-hotellissa. Kouluttajat: Petri Artiola, Matias Auramaa, Matti Niemi, Mikko Nivala ja Joni Sumén. Leirin hinnat:

• Maalimiesoppilaat 130 euroa (sisältää yhden yön majoituksen, ruokailut ja koulutuksen)
  • Koiranohjaajat 110 euroa (sisältää yhden yön majoituksen ruokailut ja koulutuksen)
  • Päiväkävijät 45 euroa (sisältää aamupalan, yhden lämpimän aterian ja koulutuksen)
  • Asuntoautossa/-vaunussa majoittuvat osallistuvat samoilla hinnoilla kuin Linna-hotellin majoitustiloissa majoittuvat.

Maalimiesten kesäleiri järjestetään 22. – 27.7.2019 Lapualla, Wanha Karhunmäessä. Kouluttajat: Petri Artiola, Toni Mäki-Latikka, Matti Niemi, Mikko Nivala, Joni Sumén ja Timo Helynen. Leirin hinnat:

• Maalimiesoppilaat 275 euroa (sisältää majoituksen, ruokailut ja koulutuksen)
  • Koiranohjaajat 230 euroa (sisältää majoituksen ruokailut ja koulutuksen)
  • Timo Helysen ryhmä 275 euroa (sisältää majoituksen, ruokailut ja koulutuksen)
  • Päiväkävijät 65 euroa (sisältää aamupalan, yhden lämpimän aterian ja koulutuksen)
  • Asuntoautossa/-vaunussa majoittuvat osallistuvat samoilla hinnoilla kuin Wanha Karhunmäen tiloissa majoittuvat.

Muut
Palveluskoiraliiton matkustusohje ja joukkueenjohtajaohje on päivitetty ja julkaistu.