Kooste hallituksen kokouksesta 18/2018

18.12.2018 ǀ SPKL

Osa Palveluskoiraliiton hallituksen päätöksistä on julkaistu erillisinä tiedotteina Palveluskoiraliiton verkkosivuilla.

IGP 2019 -koeohjeen käyttöönoton vuoksi arvostelulomakkeet uusitaan IGP:ssä (entinen IPO) kokonaisuudessaan. Kansallisten lajien arvostelulomakkeet uusitaan tottelevaisuuden osalta. Myös kansainvälisen pelastuskoirakokeen (IPO-R) arvostelulomakkeet päivitetään.

TOKO:n valtakunnallinen koulutustilaisuus liikkeenohjaajille järjestetään Kaarinan Piikkiössä 13.-14.4.2019. Kouluttajina toimivat Riitta Räsänen ja Leena Välimäki. Koulutustilaisuuden osallistumismaksu on lauantaille 40 euroa/hlö ja sunnuntaille 30 euroa/hlö.

Maria Riskille myönnettiin rally-tokon arvosteluoikeudet.

Palveluskoiraliiton kunniaviiri on myönnetty Markku Korhoselle, Jari Laaksolle sekä Pieksämäen Palveluskoirayhdistykselle. Kultainen ansiomerkki on myönnetty Riikka Tarvaiselle ja pronssinen ansiomerkki Outi Venäläiselle, Outi Karjalaiselle sekä Satu Härköselle.