IFH SM-kilpailu 2020 ja FCI IGP-FH 2021 MM-kilpailun karsintakoe, Lahden seutu

21.08.2020 ǀ SPKL

IFH SM-kilpailut ja FCI IGP-FH 2021 MM-kilpailun karsintakoe järjestetään FCI 2021 IGP-FH MM-organisaation toimesta 24.10.2020 Lahden seudulla.

Kilpailun ylituomari ja toinen arvosteleva tuomari Seppo Hursti.
Arvostelu suoritetaan kahden tuomarin arvosteluna. Toinen tuomari nimetään myöhemmin.

Rajoitus 12 koiraa.
IGP-FH MM 2020 edustusjoukkueeseen valitut koirat sekä varakoirat ovat oikeutettuja koepaikkaan joukkuevalinnan perusteella. Koirat tulee ilmoittaa kilpailuun ilmoittautumisajan mukaisesti.
Loput osallistujat valitaan koirakon kahden parhaan IFH2 ja/tai IGP-FH-koulutustunnukseen oikeuttavan tuloksen perusteella. Tulosten tulee olla kahdelta eri tuomarilta. Valinnassa huomioidaan tulokset, jotka on tehty 1.1.2019 jälkeen. IGP-FH-tuloksista huomioidaan yhden päivän tulos, edellyttäen että kokonaistulos on hyväksytty (vähintään 70 pistettä kumpanakin päivänä).

IFH SM-kilpailuun haetaan lähettämällä koirakon tiedot sekä kopio koiran tuloksista sähköpostitse Palveluskoiraliiton toimistolle (toimisto@palveluskoiraliitto.fi). Kirjoita sähköpostin otsikoksi IFH SM 2020.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 28.9.2020. Tämän jälkeen koe- ja kilpailutoimikunta valitsee osallistujat tulosten perusteella ja ilmoittaa valituille koirakoille valinnasta.

Vuoden 2021 IGP-FH MM-kilpailun joukkue (2 varsinaista ja 2 varakoirakkoa) nimetään vuoden 2020 IFH SM-kilpailun tulosten perusteella. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee ilmoittaa onko käytettävissä edustusjoukkueeseen 2021. Edustusjoukkueeseen pyrkivän kilpailijan tulee olla Kennelliiton jäsen ilmoittautuessaan SM-kilpailuun, kilpailun ajan sekä edustusjoukkueen matkan ajan.