Agria ja Palveluskoiraliitto yhteistyöhön

02.01.2020 ǀ SPKL

Suomen Palveluskoiraliitto ja Agria ovat tehneet yhteistyösopimuksen, joka on voimassa vuoden 2025 loppuun.

”Palveluskoiraliiton kannalta on hieno asia, että saimme eläinvakuutusasiantuntijan yhteistyökumppaniksemme. Yhteistyösopimus tuo etuja muun muassa Virkku-korttilaisille, mikäli he päättävät hankkia eläinvakuutuksen Agrian kautta”, Palveluskoiraliiton puheenjohtaja Mika Laaksonen toteaa.

Agria Eläinvakuutus on Suomessa vuonna 2016 aloittanut eläinvakuuttamisen asiantuntijayhtiö, joka tarjoaa eläinvakuutuksia eri koiraroduille, eri tarpeisiin niin kasvattajille kuin muille koiranomistajille.

Yhteistyön tavoite on ulottaa Agrian vakuutustuotteet Palveluskoiraliiton hallinnoimia lajeja harrastaville ja niissä kilpaileville. Yhteistyön kautta Agria pyrkii lisäämään tietoisuutta vakuuttamisen tärkeydestä, sekä eri tavoin tukemaan Palveluskoiraliittoa turvallisen harrastamisen mahdollistamisessa mm. koulutusten ja seminaarien muodossa.

”Olen erittäin vaikuttunut Palveluskoiraliiton laajasta toiminnasta, sekä siitä osaamisesta mitä liitolla on. Agrian tavoite on luoda turvaa eläimille ja ihmisille ja koen, että Palveluskoiraliitto on samalla asialla, luomassa puitteita ja mahdollisuuksia laajaan eri lajien kirjon turvalliseen harrastamiseen ja eri lajeissa kilpailuun. Toivon, että eri Palveluskoiralajien harrastajat hyödyntävät yhteistyön mukanaan tuomia jäsenetuja.”, kertoo Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder.

Agria Eläinvakuutuksen edut Virkku-kortin haltijoille löydät Vakuutukset-sivulta.

HUOM! Löydät Virkku-korttisi numeron kirjautumalla puhelimellasi Virkkuun osoitteen https://www.virkku.net/kortti kautta. Virkku-korttisi numero näkyy heti kortin etusivulla nimesi alla.