Virkun tunnuksen (eli sähköpostiosoitteen) muuttaminen

01.12.2023 ǀ SPKL

Virkun tunnuksena toimii Virkun käyttäjän voimassa oleva sähköpostiosoite.

Kyseinen tunnus eli sähköpostiosoite on siis se osoite, jolla käyttäjä myös kirjautuu sisään Virkkuun.
Kun sähköpostiosoite muuttuu, on erittäin tärkeää muuttaa sähköpostiosoite eli Virkun tunnus Virkun tietoihin.
HUOMIO: Käyttäjä ei itse pääse tuota kyseistä sähköpostiosoitekenttää eli tunnustaan muuttamaan. TÄYTÄ huolellisesti ja lähetä yhteydenottolomake, jotta toimisto muuttaa sähköpostiosoitteesi ajan tasalle.
Yhteydenottolomake löytyy https://www.palveluskoiraliitto.fi/spkl-ry/lomakkeet.html
ILMOITA SÄHKÖPOSTIN MUUTOS AINOASTAAN KÄYTTÄMÄLLÄ KYSEISTÄ YHTEYDENOTTOLOMAKETTA.

Ethän siis koskaan luo uutta tunnusta Virkkuun, mikäli sähköpostiosoitteesi (eli Virkun tunnuksesi) muuttuu!
Ethän myöskään luo uutta tunnusta, mikäli et muista salasanaasi kirjautuessasi Virkkuun. Salasanan voit palauttaa ”Palauta unohtunut salasana”-napista painamalla. Salasana saapuu noreply-osoitteesta ja hyvin usein päätyy vastaanottajan sähköpostissa Roskakoriin eli tarkastathan roskakorin myös. Jotta palautuslinkki toimii aktiivisena, siirrä sähköposti roskakorista saapuneet-kansioon. Mikäli salasanan palautus ei onnistu, otathan yhteyttä toimistolle.