Tottelevaisuuskokeiden ylituomarille Kaisa Poutaselle emeritaylituomarin arvonimi

02.05.2023 ǀ SPKL

Kennelliitto on Palveluskoiraliiton esityksestä myöntänyt tottelevaisuuskokeiden ylituomarille Kaisa Poutaselle emeritaylituomarin arvonimen.

Palveluskoiraliiton kevätkokouksessa 22.4.2023 päästiin huomioimaan tämä arvonimi. Kaisa Poutanen on toiminut aktiivisesti tottelevaisuuskokeiden tuomarina 40 vuoden ajan. Hän aloitti tokoharrastuksen kouluttaen ja kilpaillen heti kun tottelevaisuuskoe virallistettiin Suomessa 1960-luvun loppupuolella. Hän on ollut FCI:n tottelevaisuuskomissiossa 1990-luvulla Suomen edustajana sekä toiminut myös komission sihteerinä, lisäksi hän on ollut PKU:n tottelevaisuuskomissiossa. Kaisa on toiminut useasti MM-, PM- ja SM-kilpailuissa tuomarina ja oli yksi Suomen järjestämän MM-kilpailun (1998) kantava voima.

Palveluskoiraliitto kiittää lämpimästi Kaisa Poutasta ja onnittelee arvonimestä.

Kuva: Päivi Hotokka