Tokon ja rally-tokon nuorisotoiminta siirtyy Palveluskoiraliiton hallinnoitavaksi

20.01.2022 ǀ SPKL

Suomen Kennelliitto ja Suomen Palveluskoiraliitto ovat sopineet tokon ja rally-tokon nuorisotoiminnan siirtymisestä Palveluskoiraliiton hallinnoitavaksi.
Kennellliitto on julkaissut asiasta tiedotteen 20.1.2022.

Palveluskoiraliitto järjestää valmennusryhmiin valittaville nuorille toko- ja rally-toko-ohjaajille koulutus- ja luentotilaisuuksia vuoden aikana. Lisätietoja valmennusryhmiin hakemisesta julkaistaan Palveluskoiraliiton sivuilla lähiaikoina.

Valmennustoimintaa pyritään järjestämään myös palveluskoiralajeja harrastaville nuorille ohjaajille. Toiminnasta tiedotetaan myöhemmin.

Lisätietoja antaa Palveluskoiraliiton nuorisotoimikunnan puheenjohtaja Tytti Lintenhofer, tytti.lintenhofer@kpedu.fi