Teams PETO- / sortumaetsintätoiminnasta 13.3.2023 klo 18.00-20.30

10.02.2023 ǀ PEKO

‼️ Tulossa tietopaketti liiton PETO- / sortumaetsintätoiminnasta 13.3.2023 klo 18.00-20.30 ⛑🦺🐕‍🦺
🟠 Matti Hautala kertoo sortumaetsintätoiminnan taustoista ja nykytilasta, antaa vinkkejä yhdistyksissä tapahtuvaan harjoitteluun sekä PETO-tarkastuksen järjestämiseen. Matilla on pitkä kokemus pelastustoimesta ja hän on ollut alusta saakka mukana kehittämässä liittojen yhteistä sortumaetsintäkoulutusta ja PETO-tarkastusta.
🟠 Tätä on toivottu Matin kiinnostavan alustuksen jälkeen, jonka kuulimme marraskuun PEKO-teamsissa.
🟠 Teamsista tehdään tallenne, joten kannattaa ilmoittautua mukaan, vaikka juuri tuo päivämäärä ei itselle sopisikaan.
🟠 Ilmoittautuessa saat linkin, jonne voit lähettää mahdolliset etukäteiskysymykset.
🟠 Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille asiasta kiinnostuneille.

Ilmoittaudu mukaan tästä 👉 https://www.lyyti.in/PETOsortumaetsintaluento_8060