Teams-keskustelutilaisuus B-tottelevaisuudesta 25.3.2024

27.02.2024 ǀ SPKL

Palveluskoiraliiton kevätkokouksessa 22.4.2023 päätettiin ottaa kansallisten palveluskoirakoelajien käyttöön FCI:n koeohjeiden mukainen IBGH-tottelevaisuus (ns. B-tottelevaisuus) aiemman IGP-tottelevaisuuden rinnalle.

Palveluskoiraliitto järjestää infotilaisuuden nk. B-tottelevaisuusosuudesta eli IBGH-tottelevaisuuden suoritus- ja arvosteluohjeista sekä vaikutuksista kokeiden järjestämiseen. Tilaisuus järjestetään kaikille avoimena Teams-keskusteluna maanantaina 25.3.2024 klo 18.00 – 19.30. B-tottelevaisuudesta kertoo ylituomari Marja Uusitalo.

Ilmoittaudu mukaan osoitteessa https://www.lyyti.in/B-tottelevaisuus viimeistään 22.3. klo 18.00. Saat Teams-kutsun ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ennen keskustelutilaisuuden alkua.

Kysymyksiä aiheesta voi lähettää etukäteen täyttämällä lomakkeen, joka löytyy osoitteesta https://www.lyyti.fi/questions/cd978d6b9c. Lähetäthän ennakkokysymyksesi viimeistään keskiviikkona 20.3.

Teams-tilaisuudessa jätetään aikaa myös keskustelulle. Tilaisuus on maksuton ja siitä julkaistaan myös tallenne.

Tervetuloa mukaan!