Suomen Palveluskoiraliitto hakee TOKOn edustusjoukkueelle joukkueenjohtajaa

09.02.2023 ǀ SPKL

TOKOn MM-kilpailut järjestetään Espanjassa 22.-25.6.2023 ja PM-kilpailut Ruotsissa 10.-12.11.2023.

Joukkueenjohtajalla tulisi olla mahdollisimman hyvä TOKO sääntötuntemus, riittävä kielitaito (englanti), hyvä organisointikyky sekä joustava ja ennakkoluuloton asenne. Joukkueenjohtajan tulee lisäksi olla Kennelliiton jäsen.

Joukkueenjohtaja on mm. mukana tekemässä joukkueen matkustussuunnitelmia ja tarvittaessa majoitusvarauksia, toimii yhteyshenkilönä kilpailun järjestäjien suuntaan, matkustaa joukkueen mukana kilpailumatkoilla sekä avustaa joukkuetta niin matkan aikana kuin kilpailupaikalla. Tehtävässä tarjoutuu tilaisuus seurata kansainvälisten arvokilpailujen järjestämistä sekä tutustua eri maista tuleviin harrastajiin. Palveluskoiraliitto maksaa joukkueenjohtajan matkakulut ja päivärahan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus viimeistään 19.2.2023 osoitteeseen pbellaoui@gmail.com.
Laita aiheeksi ”TOKO joukkueen johtaja”.
Tiedustelut Pirkko Bellaoui pbellaoui@gmail.com tai Mari Leiviskä mari.leiviska@kolumbus.fi.