Rally-tokon koetoimitsijoiden jatkokoulutukset peruuntuvat

24.04.2024 ǀ SPKL

Toukokuulle suunnitellut rally-tokon koetoimitsijoiden jatkokoulutukset joudutaan valitettavasti perumaan. Uudet vastaavat koulutukset järjestetään myöhemmin.

Syynä perumiseen on rally-tokon säännöstön arvioitua hitaampi käsittelyprosessi. Säännöstö on parhaillaan Kennelliiton koirien hyvinvointityöryhmän käsiteltävänä, ja näillä näkymin uudet säännöt ja kilpailuohjeet astuvat voimaan vuoden 2026 alussa.

Rally-tokon tuomarien ja koetoimitsijoiden koulutukset järjestetään syksyllä 2025. Päivämääristä tiedotetaan hyvissä ajoin.

Pahoittelemme rally-tokon koulutuksiin ilmoittautuneille aiheutuvaa haittaa!

Kaikkien lajien koetoimitsijoille suunnatut velvoittavat jatkokoulutukset aloitetaan kesäkuussa. Myös niistä tiedotetaan tarkemmin lähempänä aloitusajankohtaa. Jatkokoulutusten velvoittavuus koskee myös rally-tokon koetoimitsijoita. Jatkokoulutuksen yhteydessä on mahdollista suorittaa myös eettinen koulutus, mikäli sitä ei ole aiemmin suoritettu. Jatkokoulutus tulee suorittaa 31.3.2025 mennessä. Koulutus järjestetään verkkokurssina, jonka voi suorittaa omatoimisesti sopivana ajankohtana.