Palveluskoirien SM-kilpailut - etsintäkoe ja haku

06.09.2021 ǀ SPKL

Vuoden 2021 palveluskoirien SM-kilpailut etsintäkokeen ja haun osalta on saatu onnistuneeseen päätökseen. Kilpailut käytiin Keski-Suomen Laukaassa, jonne kokoontui nelisenkymmentä koirakkoa ja suuri joukko toimihenkilöitä, tuomareita ja talkoilijoita. Kahden työntäyteisen kilpailupäivän jälkeen mitalistit olivat selvillä.

Etsintäkoe:

SM-1: Kaarina Jaakola & bcn Tending Instinct
SM-2: Minna Mynttinen & bcu Tending Valor
SM-3: Heidi Kailio & bpgn Sonata A Av Thargelion

Hakukoe:

SM-1: Pia Kareinen & bcu Tending Adamant
SM-2: Senni Huotari & bcn Peatdigger Bute
SM-3: Laura Hiekkasalmi & bpgu Valkohampaan Fiasko

Joukkuekilpailussa mitalisijoitukset jaettiin jäsenten kokonaispisteiden perusteella:

Joukkue-SM 1. T-Team Sport Dogs ry, 820 p.
Joukkue-SM 2. Levek ry, 693 p.
Joukkue-SM 3. Tuusulan Kennelkerho ry, 653 p.

Suomen Palveluskoiraliitto onnittelee kaikkia kilpailussa menestyneitä!

Palkintojenjakotilaisuudessa kilpailun tuomarit pitivät lyhyet puheenvuorot kiittäen Keski-Suomen Palveluskoirayhdistystä kilpailun järjestämisestä.

Kuvassa kilpailun tuomaristoa: Mika Laaksonen, ylituomari Tapio Toivola, Sami Iso-Pahkala, Lea Kallio ja Ilona Erhiö. Kuvasta puuttuvat tottelevaisuusosuuksia arvostelleet Tero Oravasaari ja Seppo Hursti.

Lämmin kiitos järjestäjille, tuomaristolle ja kilpailijoille hienosti sujuneesta viikonlopusta! Kiitokset kilpailua tukeneille Suomen Palveluskoiraliiton yhteistyökumppaneille: Royal Canin Finland, Orion Pharma Eläinlääkkeet ja Agria Eläinvakuutus!