Palveluskoirat-lehden tilauksen maksaminen tapahtuu Virkussa

28.02.2024 ǀ SPKL

Tietoja paperilehden tilaajille.
Voit Virkussa myös tarkistaa, että osoitetiedot ovat varmasti oikein ja tarvittaessa päivittää tiedot ajan tasalle.

Ohjeet tilausmaksun maksamiseksi Virkussa:

1. Kirjaudu Virkkuun
2. Siirry oikeasta yläreunasta "Omat tiedot" -valikkoon
3. Siirry sivulla kohtaan "Palveluskoirat-lehti"
4. Tarkista osoitetiedot ja päivitä ne tarvittaessa
5. Klikkaa tilausjakson 2024 rivillä "Maksa tilaus" -painiketta
6. Saat vielä yhteenvedon tilauksesta ja klikkaamalla vihreää "Siirry maksamaan" -painiketta siirryt Paytrail- maksuvälityspalvelun sivulle, jossa voit maksaa lehtitilausmaksun.

Maksettuasi maksun palaa takaisin Virkkuun. Tilausjaksot -tiedoissa näkyy maksuajankohta ja avattava kuitti.

Paperilehden tilaajalle kuuluu automaattisesti myös lehden digiversio. Digilehti löytyy osoitteesta https://lehti.palveluskoirat.fi. Kirjautumalla sisään Virkku-tunnuksilla näet osoitteessa nyt tutustumislehden 4/2023 ja pääset lukemaan myös arkistoa.

Palveluskoirat-lehden digiversio on saatavilla myös mobiilisovelluksena, joka on ladattavissa Google Play-kaupassa sekä App Storessa hakusanalla Palveluskoirat. Mobiilisovelluksessa on nyt vuoden 2023 viimeinen lehti sekä lehden arkisto vuodesta 2018 lähtien.
Vuoden 2024 ensimmäinen lehti ilmestyy viikolla 11.

Jos Virkku-tunnuksesi ei toimi osoitteessa https://lehti.palveluskoirat.fi, ota yhteyttä osoitteeseen toimisto@palveluskoiraliitto.fi. Liitä viestiin mukaan lehden tilaajanumerosi, osoitetietosi sekä Virkun käyttäjätunnuksena käyttämäsi sähköpostiosoite.

Maksathan laskun viimeistään eräpäivänä 15.3.2024.

Ongelmatilanteissa neuvoja lehden tilausmaksun maksamisessa Virkussa saa Palveluskoiraliiton toimistosta. Mikäli haluat muuttaa lehtitilauksesi digilehdeksi, laita sähköpostia osoitteeseen toimisto@palveluskoiraliitto.fi