Palveluskoiraliiton SM-kilpailut 2024 - jälki ja viesti

20.06.2024 ǀ SPKL

Iloisia uutisia jälki- ja viestiharrastajille: Turun Käyttökoirakerho ry järjestää jäljen ja viestin suomenmestaruuskilpailut Raisiossa 24.-25.8.2024!

Kilpailussa jaetaan Palveluskoiraliiton mestaruus, ja kilpailu on samalla karsintakilpailu vuoden 2024 palveluskoirien Pohjoismaisen mestaruuskilpailun (NOM) edustusjoukkueeseen.

Kilpailun ylituomarina toimii Mika Laaksonen. Arvostelevina tuomareina ovat Wilhelmiina Kallio, Jaana Tuukkanen, Margareta Enne ja Harri Laajajärvi.

Rajoitukset:
- jälkikoe: tottelevaisuuskarsinta, josta 15 korkeimman pistemäärän saanutta jatkavat maasto-osuuksiin
- viestikoe: ei karsintaa

Osallistumisoikeudet:
- jälkikoe: yksi koulutustunnus PAJÄ3-luokasta vuosien 2022-2024 ajalta
- viestikoe: osallistumisoikeus PAVI3-luokkaan

Lisätietoja löytyy Turun Käyttökoirakerho ry:n julkistamana Facebookin jatkuvasti päivittyvältä tapahtumasivulta. Ilmoittautumisohjeet julkaistaan Virkussa.

SM-kilpailuun ilmoittautuessa osallistujan tulee ilmoittaa hakevansa NOM-edustusjoukkueeseen. Ohjaajan tulee olla Kennelliiton jäsen jo karsintakilpailuun osallistuessaan.

Kuva: Hannele Rontu