Palveluskoiraliiton IGP- ja mondioringtyöryhmät

10.10.2022 ǀ SPKL

Palveluskoiraliiton IGP- ja mondioringtyöryhmät

Palveluskoiraliiton maalimiestoimikunta on ilmoittanut eroavansa tehtävästään heinäkuussa 2022.

Palveluskoiraliitossa jatketaan edelleen laadukkaan IGP- ja mondioring-kilpailuavustajakoulutuksen eli maalimiestoiminnan suunnitelmallista kehittämistä ja toteuttamista. Palveluskoiraliiton hallitus on päättänyt perustaa IGP- ja mondioring-työryhmät, IGP-työryhmän puheenjohtajana toimii Esa Tapio ja mondioring-työryhmän puheenjohtajana toimii Arsi Liimatta.

Näiden työryhmien tehtävinä on koe- ja kilpailuavustajien koulutusten monipuolinen suunnittelu ja jatkuva kehittäminen sekä kyseisten koulutusten laadukas toteuttaminen. Työryhmien tehtäviin sisältyy myös koe- ja kilpailuavustajien jatkokoulutusten organisoiminen.

SPKL pyytää, että työryhmien puheenjohtajille ja työryhmille annetaan tehtäviensä aloittamiseen ja hoitamiseen työrauha.
Palveluskoiraliitto julkaisee työryhmien kokoonpanot kun kaikki työryhmien jäsenet on vahvistettu.
SPKL tiedottaa jatkossakin maalimiestoiminnastaan liiton sivuilla.