Nuorten ohjaajien FCI-IFH:n maailmanmestaruuskilpailu 2022

31.05.2022 ǀ SPKL

2022 FCI-IGP-IFH World Championship for Young Handlers järjestetään 26.-28.8.2022 Chbany'ssa, Tsekissä.

Ensimmäinen nuorille ohjaajille tarkoitettu MM-kilpailu järjestetään kahdessa ikäsarjassa:

1) 14-17 -vuotiaat ohjaajat
2) 18-21 -vuotiaat ohjaajat

SPKL:n hallitus on päättänyt lähettää joukkueen 18-21 -vuotiaiden ohjaajien sarjaan hakemusten perusteella. Kilpailussa osallistujat ajavat eri päivinä kaksi FCI-IFH1 -jälkeä.

Valintakriteerit ja hakeminen joukkueeseen:

Joukkueeseen valitaan 2 koirakkoa + 1 varakoirakko. Edustusjoukkueeseen valitseminen edellyttää Suomen Kennelliiton jäsenyyttä ja edustuskelpoisuutta. Kennelliiton jäsenyyden tulee olla voimassa jo hakuvaiheessa. Joukkueeseen tulee hakea 15.6.2022 mennessä. FCI MM-kilpailun Suomen joukkueeseen halukkaiden koiranohjaajien tulee lähettää hakemus ja kopio koiran kilpailukirjasta Palveluskoiraliiton toimistolle 15.6.2022 mennessä sähköistä hakemuslomaketta käyttäen.

Sähköinen hakemuslomake

Valintakriteerit:

Koirakolla tulee olla hyväksytty koetulos vähintään FCI-IFH1- luokasta (vähintään arvosanalla hyvä).

Joukkueenjohtaja valitaan myöhemmin.