Mika Laaksonen jatkaa koe- ja kilpailutoimikunnan jäsenenä Kennelliitossa

10.12.2021 ǀ SPKL

Kennelliiton vuosien 2021 ja 2022 hallitukset kokoontuivat 9.12. Vantaalla. Uuden hallituksen järjestäytymiskokouksessa valittiin edustukset vuodelle 2022 eri toimielimiin, kuten hallituksen alaisiin toimikuntiin ja työryhmiin. Niitä täydennetään vielä ensi vuoden puolella.

Muun muassa seuraavat toimikuntien ja työryhmien puheenjohtajuudet päätettiin kokouksessa:
✳️ Koe- ja kilpailutoimikunnan jäsenenä jatkaa Mika Laaksonen
✳️ Jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtajana jatkaa Kirsi Sainio
✳️ Kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja on Vesa Lehtonen
✳️ Koe- ja kilpailutoimikunnan ja Koiranet-työryhmän puheenjohtajina jatkaa Esa Kukkonen
✳️ Nuorisotoimikunnan sekä kaverikoira- ja lukukoiratyöryhmän puheenjohtaja on Sanna Törnroos
✳️ Näyttely- ja ulkomuototuomaritoimikunnan puheenjohtaja sekä Voittaja-näyttelyiden toimikunnan varapuheenjohtaja on Jussi Liimatainen
✳️ Tulevaisuustoimikunnan puheenjohtajana jatkaa Risto Ylitalo
✳️ Voittaja-näyttelyiden toimikunnan puheenjohtajana jatkaa Kari Järvinen
✳️ Antidopingtyöryhmän puheenjohtaja on Risto Ojanperä, hän edustaa myös Kennelliiton hallitusta konsernin tytäryhtiöiden yhtiökokouksissa
✳️ Metsästyskoiratyöryhmän puheenjohtajana sekä koe- ja kilpailutoimikunnan jäsenenä jatkaa Kari Leppänen

Hallitus kiitti tämän vuoden hallituksen viimeisen kokouksen yhteydessä Kimmo Mustosta, jonka työrupeama hallituksessa päättyi kolmen kauden jälkeen. Hän jatkaa vielä Voittaja-näyttelyiden toimikunnan jäsenenä.

Vuoden 2022 hallituksen järjestäytymiskokouksesta tiedotetaan tarkemmin Kennelliiton verkkosivuilla ensi viikolla.

Tämän uutisen pääset lukemaan myös Kennelliiton Facebookista.