Logo Palveluskoiraliiton Nuorille

21.04.2022 ǀ SPKL

✨LOGOKILPAILU✨

Palveluskoiraliiton nuoret tarvitsee oman logon! Suunnittele logo ja lähetä ehdotuksesi nuorisotoimikunnalle sähköpostitse viimeistään 24.4. osoitteeseen nuorisotoimikunta@palveluskoiraliitto.fi. 💌 Liitä mukaan omat yhteystietosi: etu- ja sukunimi, puhelinnumero ja postiosoite, jotta voimme tavoittaa sinut. Osallistuessa annat oikeudet logon muokkaamiseen ja käyttöön Palveluskoiraliitolle.

Kilpailu on avoin kaikille.

Nuorisotoimikunta valitsee kaikista ehdotuksista 3-5 vaihtoehtoa, jotka julkaistaan Instassa tilillä @palveluskoiraliiton_nuoret . Eniten tykkäyksiä saanut valitaan Palveluskoiraliiton Nuorten viralliseksi logoksi. 😍

Käytämme äänestykseen julkaistavat logoehdotukset graafikolla, joten piirustuksen ei tarvitse olla täydellinen. Voit tarvittaessa piirtää hahmotelman ja kertoa myös kirjallisesti millainen logo kuuluisi mielestäsi olla.

Kaikkien logokilpailuun osallistujien kesken arvotaan palkintoja. Myös kilpailun voittaja tietenkin palkitaan❣️