Koiranpäivän haaste

24.04.2023 ǀ SPKL

Osallistu Koiranpäivään kuvilla / videoilla 😊

Valtakunnallista Koiranpäivää juhlitaan vuosittain 24.4. Tänä vuonna Palveluskoiraliitto kannustaa Koiranpäivänä – kuten toki kaikkina muinakin päivinä - viettämään mukavia hetkiä koiraharrastuksen parissa.
Palveluskoiraliitto haastaa koiraharrastajat jakamaan kuvia / videoita hyvistä hetkistään koiran / koirien kanssa.

SOME-HAASTEEN OHJEET:
Palveluskoiraliiton perustamassa Facebook-ryhmässä on kullekin Palveluskoiraliiton hallinnoimalle koe- ja kilpailulajille oma ketjunsa sekä ketju ”arkielämää” eli kuusi ketjua.
- Etsi oman lajisi ketju otsikolla: TOKO, rally-toko, koiratanssi, palveluskoiralajit, pelastuskoiralajit, arkielämää.
- Postaa kuva tai video kommenttikenttään oman lajisi ketjuun tai jos kuva/video ei liity mihinkään lajiin vaan johonkin arkielämässä liittyneeseen kauniiseen hetkeen, postaa se ketjuun ”arkielämää”.
- Kuvan tai videon teeman tulee liittyä positiiviseen hetkeen / tunnelmaan koiran / koirien kanssa. Kuvassa voi olla hyvä hetki esimerkiksi kokeissa tai kilpailutilanteissa, treeneissä tai arjessa.
- Kuvaile tarvittaessa millaista positiivista tunnelmaa kuvassa / videossa esiintyy.
- Huolehdithan, että julkaisemallasi kuvalla / videolla on tekijänoikeudet kunnossa eli julkaise kuva / video kuvaajan suostumuksella (tarvittaessa nimeä kuvaaja kommenttikentässä).
-Mikäli kuvassa / videoissa esiintyy ihmisiä, huolehdithan, että julkaisuun on myös ko. henkilöiden lupa.

Kyseinen Facebook-ryhmä on tarkoitettu vain tämän haasteen toteuttamiseen.

Kansainvälistä pelastuskoirapäivää (International Search and Rescue Dog Day) vietetään tänä vuonna 30.4. ja somehaasteessa haluamme tuoda esiin myös pelastuskoiratoiminnan tärkeyden.

PALKITSEMINEN:
Palkitsemme jokaisen ketjun eniten tykkäyksiä saaneen kuvan /videon julkaisijan yllätyspalkinnolla. Käykää siis myös peukuttamassa kuvia/videoita.

OSALLISTUMISAIKA:
Osallistumisaika alkoi torstaina 20.4.2023 (kello 11)
ja päättyy keskiviikkona 3.5.2023 (kello 16.00).