Keskustelutilaisuus Palveluskoiraliiton sääntömuutoksen vaikutuksista viikolla 41

25.09.2023 ǀ SPKL

Viikolla 41 järjestetään keskustelutilaisuus Palveluskoiraliiton sääntömuutoksen vaikutuksista.
Ajankohta vahvistuu 2.10.2023. Merkkaa jo nyt kalenteriin tiistai 10.10. ja torstai 12.10.,

Missä?
Keskustelutilaisuus järjestetään etäyhteyksin Teamsillä.

Kenelle?
Keskustelutilaisuus on kaikille avoin.

Ilmoittautuminen?
Tilaisuuteen tulee ennakkoilmoittautuminen. Ilmoittautumistiedot julkaistaan 2.10.2023.

Sääntömuutoksen eteneminen

• Palveluskoiraliiton sääntömuutosesitys hyväksyttiin ylimääräisessä kokouksessa 28.6.2023.
  • Kokouksessa hyväksytty sääntömuutosesitys lähetettiin Patentti- ja rekisterihallitukselle ennakkotarkastettavaksi.
  • PRH on ennakkotarkastanut säännöt ja niiden merkitsemiseksi yhdistysrekisteriin ei ole estettä.
  • Sääntömuutosilmoitus on tehty PRH:lle
  • Sääntömuutos

Tavoitteena yhdenvertaisuus

Jäsenyhdistyksenä yhdistyksessä voivat olla palvelus- ja pelastuskoiratoimintaa harrastavat koirayhdistykset ja rotujärjestöt tai muuta yhdistyksen hallinnoimaa koiraharrastustoimintaa harrastavat koirayhdistykset.

Keskustelutilaisuudessa puhutaan jäsenten oikeuksista sekä yhdenvertaisesta kohtelusta, eettisyydesta ja eettisen lautakunnan tehtävistä.