Keskustelutilaisuus palveluskoirakoelajien muutostoiveista

03.03.2023 ǀ SPKL

Palveluskoiraliitto järjestää palveluskoirakoelajien muutostoiveista ja esityksistä avoimen keskustelutilaisuuden
torstaina 30.3.2023 klo 18-20. Tilaisuus toteutetaan etäyhteyksin Teamsillä ja se on maksuton.

Keskustelutilaisuuden vetäjinä toimivat Mika Laaksonen, Tero Oravasaari, Sami Savukoski ja Marian Ahlskog-Karhu.

Tilaisuuteen otetaan enintään 300 osallistujaa. Etusijalla ovat Palveluskoiraliiton jäsenyhdistysten edustajat, siten, että jokaisesta jäsenyhdistyksestä voi osallistua vähintään 1 hlö. Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen. Keskustelutilaisuudesta otetaan tallenne.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen:

Jäsenyhdistysten ilmoittautuminen 20.3.2023 mennessä.

Jäsenyhdistyksille on lähetetty ilmoittautumislinkki sähköpostijakelulla, jossa ovat mukana yhdistyksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja sihteeri.

20.3.2023 jälkeen ilmoittautuminen avataan kaikille, jos paikkoja on. Kaikille avoin ilmoittautumislinkki julkaistaan täällä tapahtuman sivulla 21.3.2023. Avoin ilmoittautuminen päättyy 27.3.2023 mennessä.

Lisätietoja tapahtuman sivulta

4.3.2023 avoimen ilmoittautumisen viimeinen ilmoittautumispäivä korjattu