Kennelliitolta erityismaininta Palveluskoiraliiton osastolle Koiramessuilla

18.12.2021 ǀ SPKL

Kennelliitto palkitsi kolme parasta rotuyhdistysten osastoa tänään 18.12. Koiramessujen Rotutorilla ja
erityismaininnan sai Suomen Palveluskoiraliitto ry:n osasto.

Parhaaksi osastoksi valittiin Brasilianterrieri-Fox Paulistinha ry:n osasto. Kunniamaininnan sai Kultainen Rengas - Golden Ring GR ry:n osasto.

Valinnan tekivät Voittaja-näyttelyiden näyttelytoimikunnan puheenjohtaja Kari Järvinen, Royal Canin Oy:n Account Manager Riitta Niemelä, Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder ja Kennelliiton viestintäpäällikkö Liisa Suoninen. Arvovaltainen raati perusteli SPKL:n erityismainintaa seuraavasti: "Suomen Palveluskoiraliitto ry:n osasto toi loistavasti esille Palveluskoiraliiton eri lajeja. Osastolta välittyi avoimuus ja se, että lajit eivät ole sidottu yhteen tiettyyn rotuun."

Tervetuloa myös huomenna sunnuntaina 19.12. Koiramessuille - ja muistattehan osallistua kilpailuun
Lyytissä: https://www.lyyti.fi/questions/c8d2ca1530
Vastausaikaa on su 19.12.2021 klo 23.59 asti.

Kuvassa vasemmalta oikealle: Palveluskoiraliiton hallituksen puheenjohtaja Mika Laaksonen, Voittaja-näyttelyiden näyttelytoimikunnan puheenjohtaja Kari Järvinen, Palveluskoiraliiton hallituksen jäsen Sami Savukoski, Royal Canin Oy:n Account Manager Riitta Niemelä ja Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Anna Linder.