IGP SM-kilpailu 1.-3.7.2022 Kirkkonummi

12.11.2021 ǀ SPKL

IGP suomenmestaruuskilpailu järjestetään Kirkkonummella 1.-3.7.2022, järjestävä yhdistys on Luoteis-Uudenmaan Käyttökoirat ry.

Ylituomari Tero Oravasaari
A-osan arvostelu Morten Larsen
B-osan arvostelu Tero Oravasaari (ylituomari) ja Mikael Laine
C-osan arvostelu Roar Kjønstad
Maalimiehet Toni Mäki-Latikka, Jussi Sairanen, Janne Savolainen

SM-kilpailun osallistumiskriteeri: Osallistumisoikeus 3-luokkaan.
SM-kilpailuun saavat osallistua vain Kennelliiton rekistereihin (FIN-, ER- tai EJ-rekisteriin) merkityt koirat.
SM-kilpailuun osallistuvan tulee ilmoittaa halukkuudestaan MM-joukkueeseen ja/tai PM-joukkueeseen ilmoittautumisen yhteydessä.
Edustusjoukkueohje: Edustusjoukkueen jäsenen tulee olla Suomen Kennelliiton jäsen. Kennelliiton jäsenyyden tulee olla voimassa jo karsintakokeeseen ilmoittautumisen yhteydessä, kun henkilö ilmoittaa halukkuutensa MM- tai PM-joukkueeseen. Jäsenyyden tulee olla voimassa myös koko edustusjoukkueen matkan ajan.
Kilpailu on samalla Who Bites the Best-kilpailu, luokat 1-3. Kilpailun 3-luokka anotaan CACIT-kokeena.
Molempien kilpailujen joukkueet tulee ilmoittaa Jenni Sairaselle sähköpostitse viimeistään 16.6. jii.sairanen@gmail.com

Ilmoittautumiset tehdään Virkkuun.

Kilpailun Facebook-tapahtuma.