Hevoset-messuilla Dog Edition by Back on Track -muotinäytös

05.04.2022 ǀ SPKL

Hevoset-messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa tulevana viikonloppuna eli 9.-10.4.2022.

Palveluskoiraliiton yhteistyökumppani Back on Track on mukana messuilla ja bäkkärilavalla on tarjolla mm. muotinäytös - Dog edition by Back on Track sunnuntaina 10.4. kello 11.40-12.00.

Muotinäytöksessä esiintyy Palveluskoiraliiton jäsenyhdistysten koiria ohjaajineen niin uusissa ja kuin klassisemmissa Back on Track- hyvinvointia huokuvissa mukavissa asuissa. Samalla tarjolla on koulutusvinkkejä sekä opastusta miten Palveluskoiraliiton palveluskoira- ja pelastuskoiratoimintaan pääsee mukaan.

Kuvassa: ylärivissä Nokian Palveluskoiraharrastajat ry:stä Sami Savukoski ja belgianpaimenkoira Off Line's Rock Rock "Mörkö" sekä Laura Aaltonen ja suursnautseri Gigabit Real Diamond "Rita".

Keskirivillä vasemmalla Nokian Palveluskoiraharrastajat ry:n Pirkko Hilden ja hovawart Hofmarien Nobel'n Rebel "Dobby", oikealla Pirkanmaan Pelastuskoirat ry:n Tomi Alho ja hovawart Gipstern Kox "Kox".

Alimmalla rivillä Pirkanmaan Pelastuskoirat ry:stä Tiia Tiainen ja australiankarjakoira "Kita" sekä Veera Varis ja novascotiannoutaja Reevesin Keke "Keanu".

Lue muotinäytöksestä sekä muotinäytöksen malleista lisää https://www.facebook.com/backontrackfinland
Messujen kotisivut: Muotinäytös Dog Edition by Back on Track

Tervetuloa seuraamaan näytöstä! Messuilta löydät ihanat koirien asut messutarjouksin!

#yhteistyossabackontracksuomi #_backontrack