Haku IRO MM-kilpailun 2022 edustusjoukkueeseen

09.06.2022 ǀ SPKL

IRO:n pelastuskoirien MM-kisat järjestetään 15.-18.9.2022 Craiovassa (Romania). Lajeina ovat IPO-R pelastuskoiralajit: haku, jälki ja rauniot.

Valintakriteerit ja hakeminen joukkueeseen:
Suomen Palveluskoiraliiton edustusjoukkueeseen valitaan korkeintaan 3 koirakkoa + 1 varakoirakko. Edustusjoukkueeseen valitseminen edellyttää Suomen Kennelliiton jäsenyyttä ja edustuskelpoisuutta. Kennelliiton jäsenyyden tulee olla voimassa jo hakuvaiheessa. Palveluskoiraliiton hallitus valitsee kokouksessaan edustusjoukkueeseen korkeintaan kolme koirakkoa ja yhden varakoirakon. IRO MM-kilpailun Palveluskoiraliiton edustusjoukkueeseen halukkaiden koiranohjaajien tulee lähettää hakemus, josta selviää laji mihin hakee, koiran ja ohjaajan tiedot, sekä kopio koiran kilpailukirjasta Palveluskoiraliiton toimistolle 20.6.2022 mennessä sähköisellä lomakkeella https://www.lyyti.in/IRO-MM-2022

Valintakriteerit:
Koirakolla pitää olla hyväksytty koetulos B-luokasta (vähintään arvosanalla hyvä) lajista mihin on hakemassa ja tulos tulee olla tehty 22.9.2019 jälkeen.

Joukkueenjohtaja valitaan myöhemmin.