Haku FCI pelastuskoirien MM-kilpailun 2022 edustusjoukkueeseen

05.05.2022 ǀ SPKL

FCI Rescue Dogs World Championship 2022 pidetään 17.-21.8.2022 Provaglio D’iseossa Italiassa.

Valintakriteerit ja hakeminen joukkueeseen

Joukkueeseen valitaan korkeintaan 5 koirakkoa + 2 varakoirakkoa. Edustusjoukkueeseen valitseminen edellyttää Suomen Kennelliiton jäsenyyttä ja edustuskelpoisuutta. Kennelliiton jäsenyyden tulee olla voimassa jo hakuvaiheessa. Joukkueeseen tulee hakea 31.5.2022 mennessä. Lajeina on IPO-R haku, jälki sekä rauniot. Edustusjoukkueeseen hallitus valitsee kokouksessaan viisi koirakkoa ja kaksi varakoirakkoa. FCI MM-kilpailun Suomen joukkueeseen halukkaiden koiranohjaajien tulee lähettää hakemus, josta selviää laji mihin hakee, koiran ja ohjaajan tiedot, sekä kopio koiran kilpailukirjasta Palveluskoiraliiton toimistolle 31.5.2022 mennessä.
Sähköinen hakemuslomake: https://www.lyyti.in/hakulomake-ipor-fci-wch-2022

Valintakriteerit
Koirakolla pitää olla hyväksytty koetulos B-luokasta (vähintään arvosanalla hyvä) lajista mihin on hakemassa.

Joukkueenjohtaja valitaan myöhemmin.