Haemme suunnittelijaa pelastuskoiratoiminnan koordinointiin ja kehittämiseen

21.10.2020 ǀ SPKL

Kiinnostaako työ pelastuskoiratoiminnan parissa?

Haemme määräaikaiseen työsuhteeseen
suunnittelijaa
pelastuskoiratoiminnan koordinointiin ja kehittämiseen.

Työtehtäviin kuuluu
- pelastuskoiratoiminnan ja siihen liittyvien koulutusten suunnittelu ja kehittäminen yhteistyössä pelastuskoira- ja verkko-oppimistoimikuntien kanssa
- verkkokoulutuksen kehittäminen
- kurssianomusten, VIRTA-tarkastusten ja niiden tulosten käsittely
- erilaiset tiedotus-, raportointi-, seuranta- ja tilastointitehtävät
- pelastuskoiratoiminnan asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
- muut toimiston tehtävät sekä muut mahdolliset liiton hallituksen antamat tehtävät.

Toivomme hakijalta kokemusta verkkokoulutuksen suunnittelusta ja toteutuksesta sekä järjestö- ja yhdistystoiminnan ja niihin liittyvien hallintomenettelyjen tuntemusta. Palvelus- tai pelastuskoiratoiminnan tuntemus on toivottavaa. Hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot sekä yleisimpien toimisto-ohjelmistojen käyttökokemus ovat tehtävässä välttämättömiä. Sujuvan suomen ja englannin lisäksi muu kielitaito on eduksi.

Tarjoamme mielenkiintoisen näköalapaikan suomalaiseen ja kansainväliseen pelastuskoiratoimintaan sekä rennon ja positiivisen työskentelyilmapiirin toimistollamme Keravalla.

Tehtävä on määräaikainen ajalla 1.1. - 31.12.2021, mutta saattaa jatkua pidempään. Tehtävän hoitaminen edellyttää ajoittain matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputöitä.

Lisätietoja tehtävästä antaa järjestösihteeri Katja Laitila, puh. 050 911 9983, torstaina 22.10. klo 16 - 18 ja keskiviikkona 28.10. klo 12 - 15.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 3.11.2020 mennessä osoitteeseen maarit.saarto@palveluskoiraliitto.fi.

Ilmoitus on julkaistu myös TE-palveluiden verkkosivuilla: