SPKL:n eettiset ohjeet ja eettinen sitoumus

02.07.2021 ǀ SPKL

Tiedote julkaistu 2.7.2021

Suomen Palveluskoiraliiton eettiset ohjeet ja eettinen sitoumus löytyvät tästä.

Eettiseen koulutukseen osallistuminen ja eettisen sitoumuksen allekirjoittaminen:

• Huhtikuussa järjestetyn eettisen koulutuksen webinaarin suorittaneille on lähetetty eettinen sitoumus allekirjoitettavaksi Visma Sign-palvelun kautta.
  • Eettiseen verkkokoulutukseen osallistuville ja verkkokurssin hyväksytysti suorittaville lähetetään eettinen sitoumus allekirjoitettavaksi Visma Sign-palvelun kautta sitä mukaan kun kurssisuoritukset on hyväksytty.
    Eettiset verkkokoulutukset löytyvät Virkusta kohdasta "Kurssit".

Tietoa eettisen sitoumuksen allekirjoitustavasta:
Eettinen sitoumus allekirjoitetaan Visma Signissa. Visma Sign varmistaa allekirjoittajien henkilöllisyyden pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Sähköinen allekirjoitus on juridisesti sitova.

Tarvittaessa lisätietoja ole yhteydessä SPKL:n toimistolle (sähköposti toimisto@palveluskoiraliitto.fi).