Kennelliiton syysvaltuusto

30.11.2021 ǀ SPKL

Kennelliiton syysvaltuusto kokoontui 28.11. Helsingin Messukeskuksessa.

Kokouksessa muun muassa valittiin jäsenet hallitukseen erovuoroisten tilalle. Kennelliiton hallitukseen valittiin kolme jäsentä kolmivuotiskaudelle erovuoroisten tilalle ja yksi jäsen lokakuun alussa muihin tehtäviin siirtyneen Tuula Laitisen seuraajaksi lokakuun 2022 loppuun saakka. Tälle heti alkavalle lyhyemmälle kaudelle valittiin Mika Laaksonen. Kolmivuotiskaudelle tulivat valituiksi Kirsi Sainio, Sanna Törnroos ja Kari Leppänen.

Kennelliiton valtuusto hyväksyi Kennelliiton vuoden 2022 talousarvion ja toimintasuunnitelman, rekisteröintimaksuihin ei tule ensi vuonna muutoksia. Rotujärjestöohjesääntö ja kasvattajasitoumus hyväksyttiin. Lisäksi koiranäyttelysääntöjä täsmennettiin sekä noseworkin valionarvosääntö hyväksyttiin kokouksessa.

Lue lisää Kennelliiton syysvaltuusto kokoontui Helsingin Messukeskuksessa.

Kuva: Jukka Pätynen.