Palveluskoirien erikoisnäyttely 13.5.2021, Vantaa

13.05 - 13.05 | Vantaa

Erikoisnäyttely Palveluskoiraliiton roduille sekä roduille, joilla on kilpailuoikeus palveluskoirakokeissa. Myös pennut 7-9 kk sekä jälkeläisluokka.

Päänäyttely seuraaville roduille: airedalenterrieri, dogo argentino, etelävenäjänkoira, itäeuroopanpaimenkoira, kaukasiankoira, keskiaasiankoira, picardienpaimenkoira, sarplaninac ja tsekinpaimenkoira. HUOM! Näille roduille arvostellaan myös pikkupentuluokka (5 kk - alle 7kk).

Näyttelypaikka
Hakunilan urheilupuisto, Vantaa.
Osoite: Luotikuja 2, 01200 Vantaa

Palveluskoiratapahtuma järjestetään helatorstaina 13.5.2021.
Arvostelu alkaa klo 10.00.

Näyttelyssä palkitaan myös BIS käyttökoira. Ryhmäkehään menevät koirat valitaan rotukehässä (1 koira/rotu). Kisaan saa osallistua kaikki koirat, joilla on oikeus osallistua Palvelus- ja pelastuskoirakokeiden korkeimpaan luokkaan (saavuttanut vähintään koulutustunnuksen: JK2, HK2, VK2, EK2, IGP2, IPO2, SchH2 tai VPG2, IFH1, FH1, RH-TA, RH-FA, RH-FLA) ja jotka ovat saavuttaneet tässä näyttelyssä arvosanan ERINOMAINEN. Saavutetun koetuloksen voi ohjaaja osoittaa koiran kilpailukirjasta tai tulosteella KoiraNetistä.

Agria
mevet