Facebookissa tapahtuu

18.01.2021 ǀ SPKL

Olethan jo huomannut seuraavat Palveluskoiraliiton Facebook-sivujen ryhmät:

Pelastuskoira-toiminnalle on avattu oma Facebook-ryhmänsä muutama päivä sitten. Pelastuskoiratoiminnasta voit lukea myös kotisivuiltamme.
Facebook-ryhmän on perustanut Suomen Palveluskoiraliiton pelastuskoiratoimikunta ja sen on tarkoitus toimia jäsenyhdistyksiemme pelastuskoiratoimintaa harrastavien yhteydenpitokanavana. Mukaan ovat tervetulleita kaikki pelastuskoiratoiminnasta kiinnostuneet! Ryhmässä voi jakaa kuvia, videoita ja kertomuksia pekotreeneistä, käydä keskustelua ja esittää kysymyksiä matalalla kynnyksellä.

SPKL - pelastuskoiratoimintaa taidolla ja sydämellä

Palveluskoiratapahtuma 2021 löytyy kotisivuiltamme ja myös Facebookista ryhmänä.
Palveluskoiratapahtuma järjestetään helatorstaina 13.5.2021. Arvostelu alkaa klo 10.00.
Näyttelypaikka: Hakunilan urheilupuisto, Vantaa. (Osoite: Luotikuja 2, 01200 Vantaa).

Palveluskoirien kansalliset lajit nousuun Facebook-ryhmän tarkoitus on jakaa innostavaa ja kivaa sisältöä palveluskoirien haku-, jälki-, viesti- ja etsintäkokeen harjoittelusta. Ryhmä on Suomen palveluskoiraliitto ry:n kansallisten laijit nousuun -työryhmän perustama ja ylläpitämä.

Tervetuloa mukaan seuraamaan keskustelua ja osallistumaan keskusteluun siis myös somen puolelle.