Ilmoittautuminen on suljettu toistaiseksi (päivitetty 11.2.2021).
Näyttelytoimikunta kartoittaa mahdollista ajankohdan siirtämistä. Tiedotamme muutoksista ja avaamme ilmoittautumisen heti, kun järjestelyt sen mahdollistavat.

Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä internetissä. Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton verkkosivuilta.

ONLINE-ILMOITTAUTUMINEN

www.showlink.fi

Ilmoittautumismaksut

Ilmoittautumismaksut 19.4.2021 mennessä:
36 € ensimmäinen koira, saman omistajan 2. jne koira 30 €
pennut ja veteraanit 30 €
yli 10v. veteraaniluokkaan ilmoitettuna ilmaiseksi.

Ilmoittautumismaksut 20.-27.4.
kaikki luokat 45 €
yli 10v. veteraaniluokkaan ilmoitettuna ilmaiseksi.

Huom! Alennuksen (saman omistajan 2. jne koira) saaminen edellyttää sitä, että ilmoittautuminen tehdään samalla netti-ilmoittautumiskerralla. Alennus lasketaan vain täysihintaisista ilmoittautumismaksuista (ei pentujen tai veteraanien maksuista).

Online-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankilla tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä ohjelman antamien ohjeiden mukaisesti. Netti-ilmoittautumisjärjestelmä lähettää AINA vahvistuksen ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen heti ilmoittautumisen kirjauduttua, noin tunnin sisällä ilmoittautumisesta. Jos et saanut vahvistusta sähköpostiisi, vaikka tiliä on veloitettu, ei ilmoittautuminen ole kuittaantunut oikein läpi, jolloin koira ei ole mukana näyttelyssä TAI olet ilmoittanut väärän sähköpostiosoitteen. Jos et saa vahvistusta OTA YHTEYTTÄ HETI toimisto@palveluskoiraliitto.fi sähköpostiosoitteseen. Vain vahvistusviestin saaneet netti-ilmoittautumiset voidaan hyväksyä näyttelyyn.

Muita ohjeita

• Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitto-Finska Kennelklubben ry:n määräysten mukaan.
  • Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty.
  • Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet Suomen lain vastaisesti typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.
  • Antidoping –valvonta: Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa KENNELLIITTO / ANTIDOPING

Agria