ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoita koirasi mukaan Palveluskoiratapahtuma-koiranäyttelyyn viimeistään 21.4.2024!

Ilmoittautuminen aukeaa 14. helmikuuta

Ilmoittautuminen ja ilmoittautumismaksut
Ilmoittautuminen näyttelyyn tulee tehdä internetissä. Ilmoittaessaan koiransa näyttelyyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Säännöt löytyvät Kennelliiton verkkosivuilta.

Numerolappu ja aikataulukirje toimitetaan näytteilleasettajille ainoastaan sähköisesti. Näyttelypostia ei lähetetä postitse.

* Ilmoittautumisista peritään lisäksi palvelumaksu.

Turistikoirien (koirien, joita ei ole ilmoitettu näyttelyyn) tuominen näyttelyalueelle on sallittu kunhan niillä on rokotukset voimassa ja rokotustodistus mukana. Lue lisää kävijöille tiivistetyssä tiedossa.

llmoittautumista ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun se maksuineen on toimitettu näyttelynjärjestäjälle, vaikka ilmoittautumisaika ei olisi vielä mennyt umpeen, pois lukien ulkomuototuomarimuutosten vuoksi tehtävät perumiset.

Maksaminen
Netti-ilmoittautuminen maksetaan verkkopankissa tai luottokortilla ilmoittautumisen yhteydessä ohjelman antamien ohjeiden mukaan. Ilmoittautumismaksun alennuksen (saman om. 2 jne. koira) saaminen edellyttää kaikkien koirien ilmoittamista yhdellä kertaa. Samaksi omistajaksi tulkitaan ilmoittautumistapahtuman ensimmäiselle koiralle ensimmäiseksi omistajaksi merkitty henkilö.

Saman omistajan 2. jne. koiran alennus lasketaan vain täysihintaisista ilmoittautumismaksuista.

Ainoastaan ne koirat, joiden ilmoittautumismaksu on maksettu ja ilmoittautuminen näyttelyyn tehty netti-ilmoittautumisjärjestelmän kautta viimeistään 21.4.2024 voivat osallistua näyttelyyn.

Netti-ilmoittautumisesta tulee aina vahvistus sähköpostiisi noin tunnin kuluessa. Jos et saanut vahvistusta sähköpostiisi ei ilmoittautuminen ole kuittaantunut oikein läpi, jolloin koira ei ole mukana näyttelyssä TAI olet ilmoittanut väärän sähköpostiosoitteen.

Jos et saa vahvistusta OTA HETI YHTEYTTÄ sähköpostiosoitteeseen pktapahtuma@gmail.com

Vain vahvistusviestin saaneet netti-ilmoittautumiset voidaan hyväksyä näyttelyyn. Tarkista vahvistuksesta koirasi tiedot ja kilpailuluokka.

Muuta tietoa
Ulkomaisessa rekisterissä olevilta koirilta tarvitaan valioluokkaan osallistumista varten valiotodistus ja käyttöluokkaan osallistumista varten käyttökoetodistus (WCC, Working Class Certificate). Jos valiotodistus tai WCC puuttuu, koira siirretään avoimeen luokkaan.

Ilmoittaessaan koiransa näyttelyn näytteilleasettaja sitoutuu noudattamaan Suomen Kennelliiton voimassa olevia näyttelysääntöjä ja niitä täydentäviä ohjeita sekä rokotusmääräyksiä. Katso säännöt ja rokotusmääräykset täältä.

• Rokotusmääräykset Suomen Kennelliitton määräysten mukaan.
  • Näyttelyyn osallistuvan koiran tulee olla tunnistusmerkitty.
  • Huom! 1.1.2001 jälkeen syntyneet Suomen lain vastaisesti typistetyt koirat eivät saa osallistua näyttelyyn.
  • Antidoping–valvonta: Dopingvalvonta koskee kaikkia Suomen Kennelliiton myöntämiä näyttelyitä, kilpailuja ja kokeita. Ajankohtaisinta tietoa osoitteessa Kenneliitto / Antidoping

Ilmoittautumisia koskevat tiedustelut
Ilmoittautumista koskevat tiedustelut sähkpostiosoitteeseen: pktapahtuma@gmail.com
tai arkisin klo 11-14 puh. 050 554 9222.

Muut tiedustelut Suomen Palveluskoiraliitto, toimisto@palveluskoiraliitto.fi, p. 050 911 9983

Sivu päivitetty 9.2.2024