8.3.2021 Näyttelytoimikunta tiedottaa:
Palveluskoirien erikoisnäyttely, Palveluskoiratapahtuma 13.5.2021 on peruttu.
Palautamme ilmoittautumismaksut kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen yhteydessä perittyä palvelumaksua emme palauta.

Näytteilleasettajille on lähetetty ilmoittautumismaksujen palauttamista koskien sähköpostia 8.3.2021.
Jos et ole saanut sähköpostiamme, otathan yhteyttä sähköpostilla pktapahtuma2021@gmail.com

Erikoisnäyttely Palveluskoiraliiton roduille sekä roduille, joilla on kilpailuoikeus palveluskoirakokeissa. Myös pennut 7-9 kk sekä jälkeläisluokka.

Päänäyttely seuraaville roduille: airedalenterrieri, australiankarjakoira, dogo argentino, etelävenäjänkoira, itäeuroopanpaimenkoira, kaukasiankoira, keskiaasiankoira, picardienpaimenkoira, sarplaninac ja tsekinpaimenkoira. HUOM! Näille roduille arvostellaan myös pikkupentuluokka (5 kk - alle 7kk).

Näyttelypaikka
Hakunilan urheilupuisto, Vantaa.
Osoite: Luotikuja 2, 01200 Vantaa

Palveluskoiratapahtuma järjestetään helatorstaina 13.5.2021.
Arvostelu alkaa klo 10.00.

Näyttelyssä palkitaan myös BIS käyttökoira. Ryhmäkehään menevät koirat valitaan rotukehässä (1 koira/rotu). Kisaan saa osallistua kaikki koirat, joilla on oikeus osallistua Palvelus- ja pelastuskoirakokeiden korkeimpaan luokkaan (saavuttanut vähintään koulutustunnuksen: JK2, HK2, VK2, EK2, IGP2, IPO2, SchH2 tai VPG2, IFH1, FH1, RH-TA, RH-FA, RH-FLA) ja jotka ovat saavuttaneet tässä näyttelyssä arvosanan ERINOMAINEN. Saavutetun koetuloksen voi ohjaaja osoittaa koiran kilpailukirjasta tai tulosteella KoiraNetistä.

Pysäköinti:
Näyttelylle varatuilla P-alueilla pysäköinti on maksuton, lukuun ottamatta lähiparkkia (hiekkakenttä), jossa maksu 5€.

Järjestäjät:
Suomen Palveluskoiraliitto