Yhteistyökumppanit

Royal Canin kehittää, valmistaa ja myy korkealuokkaisia kissan- ja koiranruokia

Tänä vuonna 50 vuotta täyttäneen Royal Caninin pääkonttori, tuotekehitys- ja tukimuskeskus sijaitsevat Ranskassa. Filosofiamme todellinen ydin on koiran ja kissan hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, sekä eliniänodotteen pidentäminen. Koirien ja kissojen todelliset lajikohtaiset tarpeet ohjaavat tutkimustoimintaamme ja niihin perustuuu myös ruokavalioidemme ravinto-opillinen filosofia. Ainutlaatuinen lähestymistapamme takaa sen, että ruokavalioidemme koostumus on tarkkaan määritetty kissojen ja koirien tarpeiden mukaan. Kissojen ja koirien kunnioittaminen tarkoittaa myös niiden arvostamista omina lajeinaan. Inhimillistämisen sijaan niitä kohdellaan kunnioittavasti ja otetaan huomioon niiden lajikohtaiset tarpeet. ”Tieto ja kunnioitus” on yksi Royal Caninin eettisistä perusperiaatteista.

Orion Eläinlääkkeet on rakentamassa eläinten hyvinvointia laajalla tuotevalikoimallaan, joka koostuu paitsi Orionin omista, myös laajan partneriverkostomme tuotteista ja sisältää valmisteita sekä eläinlääkärin että eläimen omistajan käyttöön.

Seuraeläimille suunnattuja tuotteitamme ovat mm. reseptivapaat valmisteet koiran ja kissan sisä- ja ulkoloishäätöön sekä Aptus-sarja, joka huolehtii lemmikin hyvinvoinnista aina sen turkista vatsaan ja niveliin saakka.

Orion Eläinlääkkeiden tuotteita on saatavilla eläinlääkäreiltä, apteekeista ja eläintarvikeliikkeistä. Orion on suomalainen yritys.

www.orionvet.fi  www.aptuspet.com  www.bayvantic.fi  www.drontal.fi  www.koiranaanipelko.fi  www.eroonpunkeista.fi
facebook: Orion – Eläinten hyvinvointia rakentamassa
Youtube: Orion Eläinlääkkeet

Omaeläinsairaala Mevet on vuonna 1974 perustettu, Helsingin Pitäjänmäessä sijaitseva eläinsairaala. Tarjoamme kaikki pieneläinten perusterveydenhoidon, sairaanhoidon ja erikoissairaanhoidon palvelut yli 40 vuoden kokemuksella. Otamme potilaita vastaan ajanvarauksella arkisin klo 7.30–20.00. Ajanvarauspalvelujen lisäksi päivystämme ilman ajanvarausta vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden. Mevetin toimintaan on jo neljänkymmenen vuoden ajan kuulunut päivystäminen.

Ajatuksemme siitä, että autamme ihmistä silloin kun hänellä on hätä lemmikin kanssa, on ollut toimintamme perusta alusta alkaen. Klinikkamme korkeatasoinen tutkimusvälineistö, laitteisto ja ammattilaisemme ovat käytettävissä kaikkina vuorokaudenaikoina. Potilas- ja tapauskohtainen hoidon ensitarpeen arviointi ja yksilöllisen hoitosuunnitelman luominen yhdessä omistajan kanssa on meille ensiarvoisen tärkeää. Potilaan tarpeesta riippuen, tarjoamme myös akuuteissa sairastapauksissa kaikkea laaja-alaisesta erikoissairaanhoidosta välittömään pienempään ensiapuun.

Ihminen ihmiselle – lemmikkisi parhaaksi vuoden jokaisena hetkenä.

www.mevet.fi
Facebook: @mevetfi

TopDog on vuonna 2009 koiraurheiluun ja urheilukoiriin erikoistunut tarvikemyymälä ja -verkkokauppa. Valikoimistamme löydät laadukkaat välineet koirasi kanssa harrastamiseen sekä tarvikkeet ja lisäravinteet tasapainoiseen ruokintaan.

Olemme 100% suomalainen perheyritys. Laadukkaat ja kestävät tarvikkeet sekä asiantunteva palvelu ovat sydämenasiamme. Haluamme olla se liike, josta löydät kaiken tarvitsemasi sekä saat aina asiantuntevaa neuvoa ja palvelua olipa kysymyksesi tai tarpeesi mikä tahansa ja asioitpa kanssamme myymälässämme tai verkkokaupassamme.

Klikkaa itsesi ostoksille
www.topdog.fi

Showlink Oy on Suomen Kennelliiton 100 prosenttisesti omistama yhtiö, jonka liiketoiminta perustuu neljään tukijalkaan; koiranäyttelypalvelut, tallennus- ja rekisteröintipalvelut, tapahtumapalvelut sekä verkkokauppa. Showlink Oy:n ja Suomen Palveluskoiraliitto ry:n yhteistyöllä on tavoitteena tavoittaa laajemmin koiraharrastajia. Showlink Oy vastaa jäsentuotteiden myynnistä ja varastoinnissa. ShowlinkShop -verkkokaupassa on oma tuoteryhmä Suomen Palveluskoiraliiton jäsentuotteille.

mevet
TopDog