Yhteistyökumppanit

Royal Canin kehittää, valmistaa ja myy korkealuokkaisia kissan- ja koiranruokia

Tänä vuonna 50 vuotta täyttäneen Royal Caninin pääkonttori, tuotekehitys- ja tukimuskeskus sijaitsevat Ranskassa. Filosofiamme todellinen ydin on koiran ja kissan hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, sekä eliniänodotteen pidentäminen. Koirien ja kissojen todelliset lajikohtaiset tarpeet ohjaavat tutkimustoimintaamme ja niihin perustuuu myös ruokavalioidemme ravinto-opillinen filosofia. Ainutlaatuinen lähestymistapamme takaa sen, että ruokavalioidemme koostumus on tarkkaan määritetty kissojen ja koirien tarpeiden mukaan. Kissojen ja koirien kunnioittaminen tarkoittaa myös niiden arvostamista omina lajeinaan. Inhimillistämisen sijaan niitä kohdellaan kunnioittavasti ja otetaan huomioon niiden lajikohtaiset tarpeet. ”Tieto ja kunnioitus” on yksi Royal Caninin eettisistä perusperiaatteista.

Palveluskoiraliiton kautta saat Caninero-tuotteita todella edullisesti, noin 25 % ovh-hintaa halvemmalla. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Katso täältä SPKL-hinnasto.

Orion Eläinlääkkeet on rakentamassa eläinten hyvinvointia laajalla tuotevalikoimallaan, joka koostuu paitsi Orionin omista, myös laajan partneriverkostomme tuotteista ja sisältää valmisteita sekä eläinlääkärin että eläimen omistajan käyttöön.

Seuraeläimille suunnattuja tuotteitamme ovat mm. reseptivapaat valmisteet koiran ja kissan sisä- ja ulkoloishäätöön sekä Aptus-sarja, joka huolehtii lemmikin hyvinvoinnista aina sen turkista vatsaan ja niveliin saakka.

Orion Eläinlääkkeiden tuotteita on saatavilla eläinlääkäreiltä, apteekeista ja eläintarvikeliikkeistä. Orion on suomalainen yritys.

www.orionvet.fi  www.aptuspet.com  www.bayvantic.fi  www.drontal.fi  www.koiranaanipelko.fi  www.eroonpunkeista.fi
facebook: Orion – Eläinten hyvinvointia rakentamassa
Youtube: Orion Eläinlääkkeet

Omaeläinsairaala Mevet on vuonna 1974 perustettu, Helsingin Pitäjänmäessä sijaitseva eläinsairaala. Tarjoamme kaikki pieneläinten perusterveydenhoidon, sairaanhoidon ja erikoissairaanhoidon palvelut yli 40 vuoden kokemuksella. Otamme potilaita vastaan ajanvarauksella arkisin klo 7.30–20.00. Ajanvarauspalvelujen lisäksi päivystämme ilman ajanvarausta vuoden jokaisena päivänä, ympäri vuorokauden. Mevetin toimintaan on jo neljänkymmenen vuoden ajan kuulunut päivystäminen.

Ajatuksemme siitä, että autamme ihmistä silloin kun hänellä on hätä lemmikin kanssa, on ollut toimintamme perusta alusta alkaen. Klinikkamme korkeatasoinen tutkimusvälineistö, laitteisto ja ammattilaisemme ovat käytettävissä kaikkina vuorokaudenaikoina. Potilas- ja tapauskohtainen hoidon ensitarpeen arviointi ja yksilöllisen hoitosuunnitelman luominen yhdessä omistajan kanssa on meille ensiarvoisen tärkeää. Potilaan tarpeesta riippuen, tarjoamme myös akuuteissa sairastapauksissa kaikkea laaja-alaisesta erikoissairaanhoidosta välittömään pienempään ensiapuun.

Ihminen ihmiselle – lemmikkisi parhaaksi vuoden jokaisena hetkenä.

www.mevet.fi
Facebook: @mevetfi

Me Ifissä tunnemme riskit ja tiedämme miten voit välttyä niiltä. Autamme vakuutusasioissa ja laadimme parhaan mahdollisen vakuutusturvan.

Tarjoamme turvaa odottamattomien vahinkojen varalle ja annamme neuvoja arkeen riskien pienentämiseksi. Vahingon sattuessa lupaamme nopeaa ja ammattitaitoista korvauskäsittelyä.

mevet
Miquel Caninero