Ylituomarikurssi 1, verkkokurssi 2019

23.11.2018 ǀ SPKL

Suomen Palveluskoiraliitto järjestää tammikuun lopulla alkavan Ylituomarikurssi 1:n verkkokurssina.

Ylituomarikurssi 1 on osa ylituomarikoulutusta, peruskoulutus kaikkien koe- ja kilpailulajien ylituomarikursseja varten. Tämä verkkokurssi on avoin Suomen Palveluskoiraliiton hallinnoimien koe- ja kilpailulajien sekä luonnelajien ylituomarikoulutettaville. Kurssi järjestetään kokonaisuudessaan verkkokurssina, eikä se sisällä lähiopetusta. Kurssilaisella on oltava käytössään tietokone ja internet-yhteys.

Kurssi pidetään ajalla 30.01 - 10.03.19, kesto noin 5 viikkoa. Kurssin suorittaminen edellyttää annettujen tehtävien tekemistä sekä aktiivista osallistumista verkkokeskusteluihin. Ilmoittautuminen päättyy 31.12.2018.

Lisätietoja Virkussa kurssiosiossa.

www.virkku.net