Uusi VIRTA-järjestelmä on otettu käyttöön

03.05.2018 ǀ SPKL

Suomen Palveluskoiraliitto ja Suomen Pelastuskoiraliitto ovat yhteistyössä kehittäneet VIRTA-järjestelmän, joka on molempien liittojen ja näiden jäsenyhdistysten käytössä. VIRTA-tarkastus on Pelastuskoirakon käyttöönottotarkastus viranomaiskäyttöön.

Jatkossa kaikki VIRTA-tarkastukset ilmoitetaan tässä järjestelmässä ja tulokset kirjataan tänne. Isompana erona vanhaan toimintatapaan on se että nyt tarkastuksen ilmoittamisen yhteydessä ilmoitetaan myös tarkastukseen osallistuva koirakko / koirakot. Myös kommenttien pyytäminen tarkastukseen osallistuneilta viranomaisilta tapahtuu järjestelmän kautta.

VIRTA-järjestelmä löytyy allaolevasta osoitteesta. Tästä osoitteesta löytyy kaikki tarkastukset, sekä tarkastuksen hyväksytysti suorittaneet koirakot, sekä kirjautuminen järjestelmään.

SPKL-jäsenyhdistysten yhdistyskäyttäjät, joilla on jo Virkku-tunnus ja joilla on VIRTA-oikeus päällä, voivat kirjautua VIRTA-järjestelmään samoilla tunnuksilla.
SPeKL-jäsenyhdistyksille on lähetetty tunnukset erikseen.

Tutustu palveluun ja käyttöohjeisiin allaolevassa osoitteessa:

Suomen Palveluskoiraliitto ry
peko@palveluskoiraliitto.fi