Toimikunnat ja työryhmät vuonna 2019

07.01.2019 ǀ

Työtoimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut työtoimikunnan puheenjohtajaksi Tapio Toivolan ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Ilona Erhiö
- Iiris Harju
- Mika Lindberg
- Eija Rytkönen
- Lea Yli-Suvanto
- sihteeri Katja Laitila.

Koe- ja kilpailutoimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut koe- ja kilpailutoimikunnan puheenjohtajaksi Lea Yli-Suvannon ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Ilona Erhiö
- Jani Heinilä
- Seppo Hursti
- Vesa Häkkinen
- Eija Koistinen
- Mika Laaksonen
- Arsi Liimatta
- Tero Oravasaari.

Avoimet koe- ja kilpailulajit -toimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut avoimet koe- ja kilpailulajit -toimikunnan puheenjohtajaksi Tytti Lintenhoferin ja jäseniksi Carina Savander-Ranteen ja Mari Väänäsen.

Lisäksi hallitus on päättänyt työryhmien kokoonpanot seuraavasti:

Koiratanssityöryhmä
- Mari Väänänen (pj)
- Nadja Böckerman
- Tiina Jounio
- Hanna Maines
- Johanna Saariluoma.

Rally-toko-työryhmä
- Tytti Lintenhofer (pj)
- Jaana Karppinen
- Heli Kelhälä
- Taru Leskinen
- Hannele Pirttimaa.

TOKO-työryhmä
- Carina Savander-Ranne (pj)
- Maarit Hellman
- Mari Leiviskä
- Kaarina Pirilä
- Pirita Pärssinen
- Riitta Räsänen.

Jalostustoimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut jalostustoimikunnan puheenjohtajaksi Susanna Korrin. Ne rotuyhdistykset, joiden rotujärjestö Palveluskoiraliitto on, valitsevat edustajat (yksi edustaja/yhdistys) toimikuntaan.

Maalimiestoimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut maalimiestoimikunnan puheenjohtajaksi Mika Laaksosen ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Petri Artiola
- Matias Auramaa
- Juha Korri
- Toni Mäki-Latikka
- Jussi Sairanen
- Esa Tapio.

Pelastuskoiratoimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut pelastuskoiratoimikunnan puheenjohtajaksi Eija Rytkösen ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Michaela Grönlund
- Heli Herna
- Harri Kuusisto
- Pekka Malminen
- sihteeri Jenni Sairanen.

Luonnetoimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut luonnetoimikunnan puheenjohtajaksi Johanna Cederlöfin ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Anu Hatunpää
- Anne Kuivinen
- Susanne Mattas.

Kansallisten palveluskoirakoelajien toimikunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut kansallisten palveluskoirakoelajien toimikunnan puheenjohtajaksi Marian Ahlskog-Karhun ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Wilhelmiina Kallio
- Tuuli Koski
- Samuli Juntto
- Sami Savukoski.

Palveluskoiratapahtuma-työryhmä
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut Palveluskoiratapahtuma-työryhmän puheenjohtajaksi Päivi Felixsonin. Palveluskoiratapahtuman järjestämisessä mukana olevat yhdistykset nimeävät työryhmään edustajansa.

Verkko-opetuksen työryhmä
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut verkko-opetuksen työryhmän puheenjohtajaksi Tuuli Kosken ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Eija Koistinen
- Kaarina Pirilä
- Jenni Sairanen
- Carina Savander-Ranne.

Nuorisotoimintatyöryhmä
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut nuorisotoimintatyöryhmän jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Tytti Lintenhofer (avoimet lajit)
- Hanna-Mari Laitala (PK-lajit).

Palveluskoirat-lehden toimituskunta
Palveluskoiraliiton hallitus on valinnut Palveluskoirat-lehden toimituskunnan puheenjohtajaksi Anu Valveen ja jäseniksi seuraavat henkilöt:
- Iiris Harju
- Jani Heinilä