Töihin Palveluskoiraliiton toimistolle Keravalle?

24.01.2020 ǀ SPKL

Haemme vakituiseen työsuhteeseen toimistotyöntekijää Suomen Palveluskoiraliiton toimistolle, Keravalle.

Työtehtäviin kuuluu

• asiakaspalvelu puhelimitse ja sähköpostitse
  • erilaiset tiedotus-, raportointi- ja tilastointitehtävät
  • Palveluskoiraliiton koe-, kilpailu- ja kurssianomusten ja tulosten käsittely
  • muut toimiston rutiinitehtävät sekä muut mahdolliset liiton hallituksen antamat tehtävät.

Työssä edellytetään toimistotyökokemusta, järjestö- ja yhdistystoiminnan ja niihin liittyvien hallintomenettelyjen tuntemusta, hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä IT-osaamista. Edellytämme hakijalta palvelus- tai pelastuskoiratoiminnan tuntemusta. Sujuvan suomenkielen lisäksi muu kielitaito on eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää ajoittain matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputöitä.

Tiedustelut: tiistaina 4.2 klo 10-12 ja keskiviikkona 5.2 klo 10-12, toiminnanjohtaja Iiris Harju, 045 351 3060.

Hakemus, CV ja palkkatoivomus 16.2.2020 mennessä osoitteeseen iiris.harju@palveluskoiraliitto.fi.