Suomen Palveluskoiraliiton sääntömääräinen kevätkokous

01.04.2016 ǀ SPKL

TERVETULOA PALVELUSKOIRALIITON SÄÄNTÖMÄÄRÄISEEN KEVÄTKOKOUKSEEN
Lauantaina 16.4.2016 klo 13.30, valtakirjojen tarkastus 12.45-13.15.
Paikka: hotelli Gustavelund, Kirkkotie 36, 04310 Tuusula

Esityslista tapahtumakalenterissa

Kevätkokouksen yhteydessä järejstetään keskustelutilaisuus jäsenyhdistyksille.

Klo 10.00 Virkku ja sen suomat mahdollisuudet yhdistyksille ja rotujärjestöille (mm. tilastointiin + vuosikirjat)
Kevätkokuksen jälkeen keskustelutilaisuus jatkuu tulevan koeohjeuudistuksen muutostarpeista.

HUOM! KOKOUSEDUSTUS
Jäsenyhdistyksellä on oikeus nimittää yhdistyksen edustajat liiton kokouksiin seuraavasti: 1 kokousedustaja jokaista alkavaa 50 jäsentä kohden, kuitenkin enintään 5 edustajaa. Jokaiselle äänelle tulee nimetä oma kokousedustaja. Edustajan tulee olla ko. yhdistyksen henkilöjäsen. Yhdistyksen tulee antaa edustajille kokouksessa esitettäväksi joko ote yhdistyksen pöytäkirjasta, jossa edustajat on nimetty, tai virallisesti allekirjoitettu ja oikeaksi todistettu valtakirja. Mikäli edustaja on estynyt saapumasta kokoukseen, hän voi antaa valtakirjan vain toiselle saman yhdistyksen nimeämälle edustajalle.
Myös muilla liiton jäsenyhdistysten jäsenillä on oikeus olla kokouksessa läsnä, ilman puhe- ja äänioikeutta. Jäsenyys täytyy todentaa, esim. jäsenkortilla tai jäsenmaksukuitilla.

Ilmoitatko ystävällisesti edustamasi yhdistyksen kokousedustajien arvioidun lukumäärän oheisella linkillä: