Pelastuskoiratoimikunta perustaa työryhmän pohtimaan rauniokokeen tulevaisuutta ja kehittämistä

09.04.2019 ǀ SPKL

Palveluskoiraliiton pelastuskoiratoimikunta perustaa työryhmän pohtimaan rauniokokeen tulevaisuutta ja kehittämistä.

Työryhmän tehtävänä on miettiä mm. IPO-R-rauniokokeen sekä kansallisen rauniokokeen tulevaisuutta raunioratojen vähetessä koko ajan, sekä lajien tulevaisuutta. Lisäksi työryhmä pohtii ja muodostaa ohjeistuksen esimerkiksi teollisuuskiinteistön käytöstä rauniokokeessa.

Työryhmän vetäjäksi on pelastuskoiratoimikunnasta nimetty Pekka Malminen

Työryhmään toivotaan mukaan asiasta kiinnostuneita harrastajia ja tuomareita, halukkuudesta osallistua työryhmän työhön voi ilmoittaa osoitteeseen peko@palveluskoiraliitto.fi 30.4.2019 mennessä. Pelastuskoiratoimikunta kokoaa työryhmän ilmoittautuneiden joukosta.

Suomen Palveluskoiraliitto ry
Pelastuskoiratoimikunta