Palveluskoiratapahtuma 30.5.2019, Vantaa. Ilmoittautuminen päättyy 16.4.

12.04.2019 ǀ SPKL

HUOM! Ilmoittautuminen päättyy 16.4.

Palveluskoiratapahtuma on roduiltaan monipuolisin erikoisnäyttely: lähes 60 rotua samassa erikoisnäyttelyssä.

Näyttely on tarkoitettu roduille, joiden rotujärjestönä Palveluskoiraliitto toimii sekä roduille, joilla on kilpailuoikeus palveluskoirakokeissa, myös pennut 7–9 kk sekä jälkeläisluokka.

Näyttelyn järjestävät Suomen Palveluskoiraliitto ry, Dogo Argentino Club Finland ry, Suomen Airedalenterrieriyhdistys ry, Suomen Kaukasianpaimenkoirat ry ja Suomen Suursnautserikerho ry.

Ilmoittautuminen 16.4. mennessä osoitteella Palveluskoiratapahtuma 2019, PL 50, 02771 Espoo, tai Showlinkin palvelussa (linkki suoraan ilmoittautumiseen).

Lisätiedot näyttelyn sivuilta: http://www.showlink.fi/shows/palveluskoiratapahtuma2019/