Palveluskoiraliitto hakee toimistopäällikköä

09.04.2020 ǀ SPKL

Haemme vakituiseen työsuhteeseen toimistopäällikköä Suomen Palveluskoiraliiton toimistolle, Keravalle.

Toimistopäällikkönä vastaat toimiston töiden johtamisesta ja toimit pienen tiimin esimiehenä. Lisäksi osallistut aktiivisesti Palveluskoiraliiton verkkokoulutusympäristön kehittämiseen. Tehtävässäsi raportoit hallituksen puheenjohtajalle.

Tehtäviisi kuuluu mm:
-toimiston työntekijöiden esimiehenä toimiminen ja toimiston työtapojen kehittäminen
-verkkokoulutusympäristön kehittämiseen osallistuminen
-yhteistyökumppanuuksiin liittyvät asiat
-sidosryhmäyhteistyö, esim. Kennelliitto, STEA, viranomaistahot sekä kansainvälinen yhteistyö
-sisäinen ja ulkoinen viestintä
-talousasiat yhdessä järjestösihteerin kanssa (valmistelu, suunnittelu)
-hallituksen päätösten valmistelu, tietojen kokoaminen ja asioiden valmistelu sekä hallituksen päätösten toteuttaminen yhdessä toimiston kanssa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää järjestökokemusta, kokemusta hallituksen kanssa työskentelystä ja esimiehenä toimimisesta sekä kirjanpidon ymmärrystä. Lisäksi toivomme sinulta verkkokoulutusympäristöosaamista. Merkittävä etu tehtävänhoidossa on kennelyhteisötuntemus tai kokemus palvelus- ja pelastuskoiratoiminnasta. Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen (esim. merkonomi, tradenomi) koulutus ja useamman vuoden työkokemus vastaavantyyppisistä tehtävistä. Kommunikoit työtilanteissa hyvin suomen lisäksi tarvittaessa englannin kielellä sekä suullisesti että kirjallisesti, ruotsin ja saksan kielen osaamisen katsomme eduksesi. Suhtaudut myönteisesti työajan joustoihin sekä matkustamiseen.

Työotteeltasi olet itsenäinen, aloitteellinen, toimeen tarttuva, paineensieto- ja organisointikykyinen sekä yhteistyötaitoinen henkilö, joka luo vaivattomasti yhteydet eri sidosryhmien kanssa. Persoonaltasi olet avoin, positiivinen, helposti muiden kanssa toimeentuleva ja ulospäin suuntautunut.

Palveluskoiraliitto tarjoaa sinulle vakituisen ja mielenkiintoisen tehtävän mukavassa, rennossa ja matalahierarkkisessa työyhteisössä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Lisätietoja tehtävästä antaa Mika Laaksonen (050 306 0643) klo 16.30-19.00.

Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään 22.4.2020 sähköpostitse osoitteeseen mika.laaksonen@palveluskoiraliitto.fi. Tehtävässä aloitus 1.6.2020 tai sopimuksen mukaan.

Ilmoitus on julkaistu myös TE-palveluiden verkkosivuilla https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10322807?lang=fi